به میزبانی زنجان؛

دوره کشوری هم‌صدا در دادرس ویژه ۴۰۰ مربی و داور هلال‌احمر پایان یافت

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: نخستین دوره کشوری هم‌صدا در دادرس با حضور ۴۰۰  مربی و داور خانم و آقای جمعیت هلال‌احمر کشور به میزبانی این استان به پایان رسید.
کد خبر: ۶۶۴۰۷۲
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۸ - 28April 2024

دوره کشوری هم‌صدا در دادرس ویژه ۴۰۰ مربی و داور هلال‌احمر پایان یافتبه گزارش خبرنگار دفاع‌رس از زنجان، «حکمت‌اله‌هاشمی‌» مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان امروز در آیین اختتامیه این دوره کشوری اظهار داشت: هدف از برگزاری این دوره انتقال مهارت کار با دانش‌آموزان، تربیت آگاه، تقویت و توسعه کار تشکیلاتی مربیان و داوران طرح دادرس (دانش آموزان آماده در روزهای سخت)، ارتقا دانش و بروزرسانی اطلاعات بود.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان یادآوری کرد: با توجه به اینکه نقش همه ما کلیدی است و جامعه امروز به ما اعتماد و نیاز دارد، امیدوارم با اجرای این برنامه که ویژه مربیان و داوران طرح دادرس(دانش آموزان آماده در روزهای سخت) است به ادبیات مشترک برسیم و برای جامعه هدف سودمند باشیم.

وی گفت: با توجه به اینکه  هلال‌احمر در همه حوزه‌ها و همچنین در چرخه مدیریت بحران نقش کلیدی و تاثیر گذاری دارد برای پیشگیری و پاسخگویی به سوانح نیز نقش محوری و موثری ایفا می‌کند.

هاشمی ادامه داد:  ابزارهایی که برای پاسخگویی به حوادث نیاز است در تمامی حوزه های هلال‌احمر وجود دارد و مدیریت می‌شود به همین دلیل در این‌مجموعه با توجه به اهداف و رسالت این جمعیت که سلامت و حمایت از انسان‌هاست باید مکمل هم باشیم.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان اظهار داشت: هلال احمر در دوره‌ها در شرایط سختی قرار می‌گیرد که بتواند در شرایط سخت به نحو مطلوبی به آسیب دیدگان از حوادث خدمات ارائه دهد.

این مسؤول گفت: بر همین اساس باید روحیه و آستانه تحمل بالایی داشته تا بتوانیم در شرایط اضطراری پاسخگویی خوبی به حوادث داشته باشیم.

هاشمی خاطرنشان کرد: از اعتماد رئیس سازمان جوانان هلال‌احمر به استان زنجان، کمال قدردانی را دارم همچنين ما در اجرای این دوره سعی بر این داشته‌ایم تا با اخلاق حرفه ای، خدمات خوبی ارائه دهیم و میزبان مهربانی باشیم.

گفتنی است، دوره هم‌صدا در دادرس با کارگاه و مباحث اصلی مهارت‌های داوری، تجربه آموزش، کارگاه‌های کار با دانش‌آموزان، فن بیان، ارزیابی و علائم حیاتی، احیای قلبی و ریوی، پانسمان بانداژ و آتل بندی، اطفاء حریق، حمل مصدوم و  پناهگیری در اردوگاه مهر انزلی به میزبانی هلال‌احمر زنجان در ۲ دوره ویژه برادران و خواهران برگزار شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها