مسئول نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر:

عملیات وعده صادق نمایشی از قدرت مکتب کربلا بود

آیت الله «معزی» گفت: عملیات غرورآفرین وعده صادق و انتقام از صهیونیسم نمایشی از قدرت و صلابت امت اسلامی و برگرفته از مکتب کربلا بود.
کد خبر: ۶۶۴۰۸۴
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۸:۵۷ - 29April 2024

به گزارش دفاع‌پرس از اردبیل، آیت‌الله «عبدالحسین معزی» مسئول نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر در آئین تودیع و معارفه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر اردبیل اظهار داشت: آموزه‌های کربلا نه تنها جوانان ما را در دوران دفع مقدس به اوج سلحشوری و ایثار رساند بلکه امروز جوانان غیرتمند این سرزمین در سنگر دفاع از این نظام و دستاورد‌های انقلاب در صحنه حاضر هستند.

وی خاطرنشان کرد: فرزندان رشید این ملت و سرو قامتان سپاه پاسداران در عملیات غرورآفرین وعده صادق چنان انتقامی را از دشمنان گرفتند که برای همیشه درس عبرت برای مستکبران و مستبدان باشد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر ادامه داد: در تداوم این حرکت عزتمندانه دانشجویان دانشگاه‌های آمریکایی و اروپایی نیز برای اعلام بیزاری از صهیونیسم خیزش عظیمی را به راه انداخته‌اند که نتیجه هلاکت رژیم صهیونیستی خواهد بود.

معزی بیان داشت: این دانشجویان در مقابل کاخ سفید و مراکز حساس اروپا فریاد حمایت از غزه و توقف کشتار بی‌رحمانه در این سرزمین را سر داده و بر اضمحلال صهیونیسم جهانی تاکید دارند.

وی افزود: قطعاً این خیز عظیم آزادیخواهان جهان بنیان صهیونیسم و رژیم جعلی اسرائیل را که به کودک کشی و نسل کشی معروف است از بین برده و زمینه آزادی مظلومان جهان را از یوغ استکبار فراهم می‌آورد.

این مسئول با اشاره به ماموری هلال احمر به عنوان تعهدات بین المللی و خارج از مرز‌ها ابراز داشت: هرچند هلال احمر با حوادث غیرمترقبه شناخته شده است، اما این مجموعه مأموریت کاستن از آلام بشریت را در کنار انجام وظایف و رسالت بشردوستانه برعهده دارد.

معزی با قدردانی از مسئول سابق نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر اردبیل تصریح کرد: حجت الاسلام اکبر قیامی در مسئولیت جدید این نهاد تلاش خواهد کرد تا رسالت سنگین این مجموعه به شکل شایسته انجام شده و مأموریت‌ها در راستای اعتلای هلال احمر به سرانجام برسد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها