رئیس سازمان بسیج اساتید کشور:

حمایت جهانیان از دانشجویان و اساتید، غربی‌ها را رسواتر کرد

مردانی در نشست صمیمی با رئیس دانشگاه آزاد گفت: با حمایت دانشجویان و اساتید سراسر جهان از خیزش آزادیخواهانه دانشجویان آمریکا، دولت‌های غربی و بویژه آمریکا بیشتر از هر زمانی رسوا شده‌اند.
کد خبر: ۶۶۴۱۳۸
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۴ - 29April 2024

حمایت جهانیان از دانشجویان و اساتید، غربی‌ها را رسواتر کردبه گزارش گروه جامعه دفاع‌پرس، نشست رئیس و اعضای شورای معاونین سازمان بسیج اساتید کشور با «محمدمهدی طهرانچی» رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

«محمدرضا مردانی» رئیس سازمان بسیج اساتید کشور در ابتدای این نشست با یاد شهدای انقلاب اسلامی و شهدای مظلوم غزه اظهار امیدواری کرد سال جدید سالی پربرکت برای انقلاب اسلامی و خاصه دانشگاه آزاد اسلامی باشد و زحمات همه دست اندرکاران این دانشگاه مقبول رضای حضرت حق قرار گیرد.

وی ضمن اشاره به ظرفیت عظیم موجود در دانشگاه آزاد اسلامی بر این فرمایش امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) درخصوص کار بزرگی که بر دوش استادان دانشگاه‌ها و اعضای هیأت علمی است، تاکید کرده و افزود: به فرموده مقام معظم رهبری این جایگاه حقا و انصافا یک جایگاه کم نظیری است؛ و همین جایگاه حساس اقتضا می‌کند که هم خود اساتید و هم دستگاه‌های مدیریت آموزش عالی در این زمینه با مراقبت بیشتر حرکت کنند و اقدام کنند و تصمیم بگیرند.

رئیس سازمان بسیج اساتید با بیان اینکه دانشگاه مسیر خوبی را در کشور طی کرده، به رستاخیز جریان دانشجویی در دانشگاه‌های جهان به ویژه در آمریکا و تحولات شگرف آن اشاره کرد و افزود: کسی فکر نمی‌کرد روزی چنین اتفاقی بیفتد. این نشان دهنده خون پاک مردم مظلوم غزه است.

مردانی ادامه داد: امروز جوانان آزادی‌خواه در کشور‌های غیر اسلامی نیز به پا خواسته‌اند، اما شاهد سرکوب ددمنشانه آن‌ها توسط دولت‌های غربی هستیم و با حمایت دانشجویان و اساتید سراسر جهان از این خیزش آزادیخواهانه دولت‌های غربی و بویژه آمریکا بیشتر از هر زمانی رسوا شده اند.

وی گفت: افرادی که فریاد آزادی بیانشان گوش فلک را کر کرده بود، امروز خط قرمزشان صهیونیسم است و می‌بینیم برای حفظ آن چه طور رفتار می‌کنند.

مردانی ضمن تاکید بر راهبرد حمایت از دانشگاهیان به پا خاسته اظهار امیدواری کرد این روند در دانشگاه‌ها تا نابودی صهیونیسم پیش رود.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار