رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس:

دفاع مقدس به واسطه پرورش انسان‌های بزرگ مقدس شد

حجت‌الاسلام مصلحی گفت: دفاع امری فطری و همگانی است، اما ما در هشت سال جنگ تحمیل به عنوان دفاع مقدس رسیدیم و باید ببینیم چه عواملی باعث شده این دفاع، مقدس شود و در دنیا جایگاه ویژه پیدا کند.
کد خبر: ۶۶۴۱۵۷
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۴ - 29April 2024

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام والمسلمین «حیدر مصلحی» رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس در اختتامیه سومین جشنواره «افتخار من» ویژه بیان خاطرات همسران، فرزندان و نوادگان پیشکسوتان دوران دفاع مقدس از ایثارگری و حماسه‌آفرینی‌های آن دوران که امروز (دوشنبه) در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد، در سخنان کوتاهی اظهار داشت: دفاع امری فطری و همگانی است، اما ما در هشت سال جنگ تحمیل به عنوان دفاع مقدس رسیدیم و باید ببینیم چه عواملی باعث شده این دفاع، مقدس شود و در دنیا جایگاه ویژه پیدا کند و در همین راستا کتاب‌های این حوزه در تمام دنیا ترجمه شود. 

دفاع مقدس به واسطه پرورش انسان‌های بزرگ مقدس شد

حجت‌الاسلام مصلحی افزود: در دفاع مقدس انسان‌هایی پرورش یافتند که نمونه بارز آنها حاج «قاسم سلیمانی» است.

وی با بیان خاطره‌ای گفت: روحانی‌ای در دفاع مقدس حضور داشت که به محض ورودش در اهواز حاج قاسم بلافاصله ماشین می‌فرستاد و او را به لشکر می‌برد. وقتی دلیل این کار را از روحانی پرسیدم، گفت من امتیاز خاصی ندارم، ولی حاج قاسم هر روز از من می‌خواهد برایش حدیث بخوانم، بعضی اوقات می‌گوید من امروز در جلسه فرماندهان لشکر کمی حسادتم گل کرد، امروز درباره حسادت حدیث بخوان، بعضی اوقات هم می‌گفت درباره تکبر حدیث بخوان. دفاع مقدس ما چنین انسان‌هایی را پرورش داده است. 

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار