بیانیه بانوان هنرمند انقلاب اسلامی در دفاع از حریم «عفاف و حجاب»؛

تبیین نگاه استعماری غرب بر نوع نگاه و اندیشه‌ بانوان ما تأثیر می‌گذارد

در بیانیه بانوان هنرمند انقلاب اسلامی آمده است: جریانات و اتفاقات اخیر و خیزش‌های دانشجویان و اساتید آزادی‌خواه آمریکا در حمایت از مقاومت مردمی غزه، بار دیگر نشان داد آنجا که منفعت نظام سلطه آمریکایی اقتضا کند، به بهانه‌ دفاع از حقوق زن ایرانی، حجاب از سر آنان برمی‌دارد و آنجا که منافع خود را در خطر ببیند در تناقضی عجیب به ضرب و شتم زنان و دختران بی‌گناه دست می‌زند! بی‌شک تبیین این نگاه استعماری غرب در نوع نگاه و اندیشه‌ی بانوان ما به مقوله‌ی حجاب موثر خواهد بود.
کد خبر: ۶۶۴۱۸۰
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۵ - 29April 2024

بیانیه بانوان هنرمند انقلاب اسلامی در دفاع از حریم عفاف و حجاب؛ تبیین نگاه استعماری غرب در نوع نگاه و اندیشه‌ی بانوان ما به مقوله‌ی حجاب موثر خواهد بودبه گزارش گروه فرهنگ دفاع‌پرس، بانوان هنرمند انقلاب اسلامی در پاسخ به منویات اخیر رهبر معظم انقلاب مبنی بر رعایت شرعی و قانونی مقوله‌ی حجاب، بیانیه‌ای صادر کردند.

هوالجمیل

اسلام عزیز ما همانطور که به آراستگی زنان تاکید می‌ورزد، پوشش را مایه‌ دوامِ زیبایی زن می‌داند و همانگونه که زن را محترم دانسته و از جلوه‌گری در انظار عمومی نهی می‌کند، وی را دعوت به گام برداشتن در مسیر رشد و کمال اجتماع خویش می‌کند.

بدینسان توصیه به حفظ حرمت و کرامت زن در اسلام و سایر ادیان الهی، بسان نگینی درخشان جلوه‌گر شده و فرمایشات اخیر رهبر معظم انقلاب در مقوله‌ عفاف و حجاب نیز فصل‌الخطاب آن است.

معظم له «چالش تحمیلی مسأله‌ی حجاب» را نقشه و برنامه‌ هدایت شده توسط دشمنان دانسته و تبیین این مساله را جهت تنویر افکار بانوان، لازم و ضروری می‌دانند.

الحق و الانصاف که جریانات و اتفاقات اخیر و خیزش‌های دانشجویان و اساتید آزادی‌خواه آمریکا در حمایت از مقاومت مردمی غزه، بار دیگر نشان داد آنجا که منفعت نظام سلطه آمریکایی اقتضا کند، به بهانه‌ دفاع از حقوق زن ایرانی، حجاب از سر آنان برمی‌دارد و آنجا که منافع خود را در خطر ببیند در تناقضی عجیب به ضرب و شتم زنان و دختران بی‌گناه دست می‌زند!

بی‌شک تبیین این نگاه استعماری غرب در نوع نگاه و اندیشه‌ی بانوان ما به مقوله‌ی حجاب موثر خواهد بود.

بانوان هنرمند انقلاب اسلامی با لبیک به فرامین و توصیه‌های مقام معظم رهبری اعلام می‌دارند علاوه بر حفظ و پاسداشت حریم حجاب، با قلم و هنر خود در ترویج و شناخت این موهبت الهی که مایه‌ تشخص و کرامت زن است همت گماشته و مسئولین و نهاد‌های فرهنگی را به انجام وظایف قانونی و شرعی خویش فرامی‌خوانند.

و العاقبة للمتقین

بانوان هنرمند انقلاب اسلامی

دهم اردیبهشت ۱۴۰۳

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار