فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۳۰ نیروی زمینی ارتش:

«وحدت» و «اخلاق‌مداری» رمز موفقیت نیروهای مسلح است

سرتیپ دوم «شاطری» گفت: امروز وحدت، معنویت و اخلاق‌مداری در بین نیروهای مسلح حکم‌فرما است و این موضوع باعث شده تا نیرو‌های مسلح استان در اوج اقتدار و صلابت باشند.
کد خبر: ۶۶۴۲۱۴
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۷ - 29April 2024

«وحدت» و «اخلاق‌مداری» رمز موفقیت نیروهای مسلح استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان جنوبی، امیر سرتیپ دوم ستاد «جلیل شاطری» فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۳۰ نیروی زمینی ارتش امروز (دوشنبه) در آیین تکریم و معارفه فرمانده منطقه پدافند هوایی شرق قائم آل محمد (ص) با حضور سرتیپ «علیرضا الهامی» جانشین فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش، اظهار داشت: مردم خراسان جنوبی به معنای واقعی کلمه ولایی و یکرنگ هستند.

وی با بیان اینکه وحدت نیروهای مسلح همراه با اخلاق مداری که منشأ تحول بوده در استان پررنگ است، گفت: ولایتمداری، تعهد، کم توقع، مودب و با فرهنگ بودن، علم اندوزی و علم‌آموزی از ویژگی‌های مردم استان است که همیشه در یادها می‌ماند.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۳۰ نیروی زمینی ارتش تصریح کرد: ارتش معنویت محور برای خدمت‌رسانی به مردم شریف و نجیب تحت زعامت فردی که در جهان نمونه است، باعث شده در کار خود برای اینکه اطاعت‌پذیری را به اثبات برساند، فرمانبر و تسلیم اراده محض باشد.

سرتیپ دوم شاطری با تأکید بر اینکه امروز وحدت، معنویت و اخلاق‌مداری در بین نیروهای مسلح حکم‌فرما است و ارتش معنویت‌گرا آماده خدمت به مردم است، عنوان کرد: تا زمانی که وحدت باشد به اقتدار هم می‌رسیم و اگر دستمان در دست قرآن و ولایت باشد هیچ وقت گرفتار اجانب و تفرقه نخواهیم شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار