در بیانیه اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس بوشهر آمده است؛

معلمان سرمایه‌های اصلی رسیدن به قله‌های پیشرفت واقتدار هستند

اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس بوشهر به مناسبت گرامی‌داشت ۱۲ اردیبهشت سالروز شهادت شهید آیت الله «مرتضی مطهری» و روز معلم بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۶۶۴۶۲۹
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۸ - 01May 2024

معلمان سرمایه‌های اصلی رسیدن به قله‌های پیشرفت واقتدار هستندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بوشهر، اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس بوشهر به مناسبت گرامی‌داشت ۱۲ اردیبهشت سالروز شهادت شهید آیت الله «مرتضی مطهری» و روز معلم بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

روز معلم یادآور شکوه و عظمت فرهیختگانی است که هرگاه کتابی گشوده می‌شود و اندیشه‌ای رواج می‌یابد و کلامی متولد می‌شود و روشنگری رقم می‌خورد، حضورشان جلوه گری می‌کند.

دوازدهم اردیبهشت ماه فرصتی بس ارزشمند است تا با گرامیداشت اسوه ی موفق عرصه ی علم و ادب استاد شهید آیت الله مطهری از همه فرهیختگان و فعالان عرصه تعلیم و تربیت تجلیل و تقدیر شود.

امروز معلمان جامعه اسلامی سرمایه‌های اصلی نظام در مسیر رشد و بالندگی و پیشرفت و رسیدن به قله اقتدار و عزت به شمار می‌آیند که برای تعلیم و تربیت نسل آینده کشور جهاد می‌کنند.

اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس بوشهر ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره آیت الله شهید «مرتضی مطهری» اعلام می‌دارد امروز معلمان جامعه باید با الگوگیری از شهید «مطهری» وهمه معلمان شهید ایران اسلامی برای اعتلای هرچه بیشتر جایگاه علمی مدارس و دانشگاه‌ها در مسیر روشنگری و بصیرت‌افزایی مجاهدت کنند.

اوراق زرین تاریخ تعلیم و تربیت در ایران، سیمای درخشان معلمان نام آور و اساتید برجسته ای را بر خود نقش ابدی زده است، آنان که با پیکار مقدس خویش، حماسه های شکوهمند و جاوید در سازندگی انسان متعهد به وجود آوردند و با تعلیم و تعلم، پایه های کاخ بلند علم و فضیلت را بنا نهادند.

انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار