فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوبشرق ارتش:

آموزش، نقطه مشترک بین ارتش و آموزش وپرورش است

امیر «غلامعلیان» گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران، یک نهادی است که به شدت به آموزش وابسته است؛ بنابراین آموزش، نقطه مشترک بین ارتش و آموزش وپرورش است.
کد خبر: ۶۶۴۷۳۰
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۰ - 01May 2024

آموزش، نقطه مشترک بین ارتش و آموزش وپرورش است

به گزارش دفاع‌پرس از کرمان؛ به مناسبت گرامیداشت سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری و مقام معلم، امیر سرتیپ «امیر غلامعلیان» فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوبشرق ارتش با  «رضا رضای»ی مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان دیدار کرد.

امیر سرتیپ غلامعلیاندر این دیدار اظهار داشت: پرورش و آموزش دو مولفه انسان ساز هستند که در تمام تعالیم اسلامی به آن اشاره شده است و خوشبختانه در نظام جمهوری اسلامی ایران نیز وزارت آموزش و پرورش، این کار مهم و اساسی را به عهده دارد.

وی با بیان اینکه بسیار مهم است که ما قبل از اینکه وارد حوزه آموزش شویم، به پرورش توجه ویژه داشته باشیم، افزود: امروز روز بزرگداشت مقام معلم و تکریم از معلمانی است که ارزشمند‌ترین ساعات خود را برای موضوع آموزش و پرورش جوانان این مرزو بوم صرف می‌کنند.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق ارتش اضافه کرد: اعتقاد داریم که ارتش جمهوری اسلامی ایران، یک نهادی است که به شدت به آموزش وابسته است و همان طور که ما در حوزه پرورش جوانان برای دفاع از آب و خاک کشور پیشرو هستیم.

وی با اشاره به اینکه موضوع آموزش به عنوان یک اصل مهم در ارتقای فعالیت‌های ارتش نیز همیشه مدنظر است، گفت: حرکت ما در کنار آموزش وپرورش است؛ ولی با این تفاوت که که آموزش‌های ما  برای مسائل امنیتی است و آموزش پرورش آموزش دروس را در دستور کار دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار