امام جمعه سرپل ذهاب:

کارهایی که آثار آن پس از مرگ همچنان جاریست تربیت افراد است

حجت‌الاسلام «ساداتی» گفت: یکی از کارهایی که آثار آن پس از مرگ فرد همچنان جاریست تربیت افراد است و معلمی به تربیت افراد مشغول هستند و سوادی که به دانش‌آموز یاد می‌دهند پس از مرگ معلم هر زمانی که آن دانش‌آموزان آیه ای از قرآن را تلاوت کند ثوابی از این قرائت برای معلم نیز نوشته می‌شود.
کد خبر: ۶۶۵۳۲۴
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۹ - 05May 2024

امام جمعه سرپل ذهاب: کارهایی که آثار آن پس از مرگ همچنان جاریست تربیت افراد استبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، حجت‌الاسلام «سید محمد علی ساداتی» امام‌جمعه شهرستان سرپل‌ذهاب امروز در مراسم غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدای این شهرستان با حضور جمعی از مسئولین برگزار شد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید مطهری و شهدای فرهنگی اظهار داشت: انسان وقتی از دنیا می‌رود پرونده اعمال او بسته می‌شود ولی برخی از اعمال انسان‌ها هست که آثار آن حتی پس از مرگ نیز ادامه پیدا می‌کند.

حجت‌الاسلام ساداتی افزود: کسی که پایه‌گذار یک کار خوب یا بد در جامعه می‌شود پس از مرگ نیز اون رسمی که بر جا گذاشته و مردم به آن عمل می‌کنند ثواب و عقاب آن عمل برای او نیز نوشته می‌شود.

امام جمعه شهرستان سرپل ذهاب بابیان اینکه یکی از کارهایی که آثار آن پس از مرگ فرد همچنان جاریست تربیت افراد است اذعان داشت: معلمی به تربیت افراد مشغول هستند و سوادی که به دانش‌آموز یاد می‌دهند پس از مرگ معلم هررمانی که آن دانش‌آموزان آیه ای از قرآن را تلاوت کند ثوابی از این قرائت برای معلم نیز نوشته می‌شود.

«علی بلنداقبال» مدیریت آموزش و پرورش شهرستان سرپل‌ذهاب در ابتدای این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: ما امروز در مزار شهدا گرد هم آمده‌ایم که ارادت خاص قلبی خود را نشان داده و با دیگر با آرمان‌های شهدا و امام شهدا تجدید بیعت کنیم. ما امروز به شهدا اعلام می‌کنیم که راه شما را در جبهه علم و دانش ادامه خواهیم داد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها