استاندار قم:

بسیج سازندگی تبلور جوهره حرکت جهادی جوانان انقلابی است

«آقامیری» در پیامی به مناسبت سالروز تشکیل بسیج سازندگی عنوان کرد: بسیج سازندگی تبلور جوهره حرکت جهادی جوانان انقلابی در پاسخ به نیاز‌های مناطق محروم است.
کد خبر: ۶۶۵۴۳۱
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۲۳ - 05May 2024

بسیج سازندگی تبلور جوهره حرکت جهادی جوانان انقلابی استبه گزارش دفاع‌پرس از قم، «سیدمحمد آقامیری» استاندار قم، به مناسبت سالروز تاسیس بسیج سازندگی پیامی صادر کرد؛ متن کامل پیام به شرح ذیل است: 

بسیج سازندگی از ابتکارات ارزشمند سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و شجره طیبه‌ای است که منشاء خدمات ارزنده‌ای در زمینه محرومیت زدایی و توسعه و عمران و آبادانی کشور بوده است.

این تشکیلات پس از دوران دفاع مقدس و با استفاده از ظرفیت جوانان و علاقه‌مندان دارای روحیه جهادی، در اجرای طرح‌های مختلف اقتصادی، عمرانی، آموزشی، بهداشتی و.. در شهر‌ها و روستا‌های کشور به ویژه مناطق محروم نقش آفرین بوده است.

خدمات و برکات این مجموعه به عنوان تبلور جوهره حرکت جهادی جوانان انقلاب در پاسخ به نیاز‌های مردم امروز در جای جای کشور و استان قم جلوه و نمود دارد.

ضمن تبریک هفته بسیج سازندگی به همه بسیجیان، جهادگران و کارکنان خدوم و مخلص بسیج سازندگی و قدردانی از تلاش‌های صادقانه و مجاهدت‌های تلاش گران این عرصه، سلامتی و سربلندی روزافزون این عزیزان در راه خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و تحقق منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) را از درگاه خداوند منان مسالت دارم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها