پیام فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) قزوین به مناسبت سالروز تاسیس بسیج سازندگی

سردار «رفیعی آتانی» طی پیامی، سالروز تاسیس بسیج سازندگی را به جهادگران عرصه سازندگی و آبادانی تبریک گفت.
کد خبر: ۶۶۵۵۱۵
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۳ - 06May 2024

پیام فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) قزوین به مناسبت سالروز تاسیس بسیج سازندگیبه گزارش دفاع‌پرس از قزوین، سردار «رستمعلی رفیعی آتانی» فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین طی پیامی سالروز تاسیس بسیج سازندگی را به جهادگران عرصه سازندگی و آبادانی تبریک گفت.

در این پیام آمده است: 

بسم الله الرحمن الرحیم

مجاهدت در راه خدا و خدمت به خلق خدا شیرین‌ترین لحظه‌ای است که برادران بسیجی و پاسدار در بسیج سازندگی خلق می‌کنند و به دست می‌آورند.

هفدهم اردیبهشت در تاریخ پرافتخار ملت بزرگ ایران، سالروز بسیج سازندگی را به نمایش می‌گذارد. اما این تنها یک روز در سال نیست، ۳۶۵ روز فداکاری برای ملت عزیزمان می‌باشد.

برادران عزیزم در بسیج سازندگی سپاه حضرت صاحب الامر عجل الله تعالی فرجه الشریف از نقاط دور دست قزوین برای خدمت به مردم شبانه روز در کف میدان هستند، از چوقور تا حصار تا شهید آباد، ساغران تا زیاران و الموت و هر نقطه‌ای که چشم امیدی به خدمت بی‌منت لحظه شماری می‌کند، بسیج سازندگی در آن میدان حاضر است.

اینجانب؛ در کف میدان بارها و بارها برق چشمان مردم عزیزمان را دیدم که چه مشتاقانه از برادران بسیج سازندگی خودشان استقبال می کردند و بسیج سازندگی فداکارانه در ارائه خدمت به ملت سر از پا نمی‌شناختند.

با توکل به خداوند متعال برای این ملت عزیز، بسیج سازندگی همه توان و ظرفیت خودش را پای کار آورده است، از آب شرب تا آب کشاورزی تا ساخت خانه ولی نعمتانمان تا ترمیم جاده و پل هر کجایی که نیاز به خدمت باشد بسیج سازندگی علمداری می‌کند.

عملکرد عزیزانم در بسیج سازندگی در جلوی دیدگان مردم و مسئولان شهر بارها و بارها با صداقت دیده شد، به فضل خدا به مردم عزیزمان قول می‌دهیم که در کنار آنها و همراه آنها و با دعای آنها لحظات شیرینی از زندگی آنها را رقم خواهیم زد تا رضایت خداوند بزرگ و رهبری عزیزتر از

جانمان را با طعم شیرین نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به کامشان چشیده شود.

هر آنچه که کرده‌ایم فضل خداوند متعال تحقق فرمان مقام معظم رهبری و حمایت‌های فرماندهی محترم کل سپاه بوده است همچنان آن پشتیبانان خودمان را داریم و با تجربه گران‌بهای متراکم شده برای خدمت به مردم عزیزمان در کف میدان خواهیم بود.

به عنوان کوچکترین عضو بسیج سازندگی و با کمال افتخار بر سر پیمان جوانمردان در بسیج سازندگی هستیم و می‌ مانیم در کنار مردم، همراه مردم و خاک پای آنها برای خدمتگزاری حاضریم ان‌شاءالله.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار