رژیم صهیونیستی با سفر کمیسر کل آنروا به غزه مخالفت کرد

رژیم صهیونیستی در ادامه کارشکنی‌های خود در مسیر کمک به مردم نوار غزه برای دومین بار با صدور ویزای سفر فیلیپه لازارینی، کمیسر کل آژانس امدادرسانی و کاریابی برای آوارگان فلسطینی (آنروا) به منظور سفر نوار غزه مخالفت کرد.
کد خبر: ۶۶۵۶۵۰
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۰:۴۵ - 06May 2024

رژیم صهیونیستی با سفر کمیسر کل آنروا به غزه مخالفت کردبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، «فیلیپه لازارینی»، کمیسر کل آژانس امدادرسانی و کاریابی برای آوارگان فلسطینی (آنروا) با انتشار پستی در صفحه ایکس خود اعلام کرد اسرائیل برای دومین بار از زمان آغاز عملیات طوفان الاقصی در ۷ اکتبر ۲۰۲۳ با صدور ویزا برای سفر وی به نوار غزه مخالفت کرده است.

 لازارینی در ادامه با متهم کردن رژیم صهیونیستی به کارشکنی در مسیر ارسال کمک‌های بشردوستانه سازمان ملل به نوار غزه افزود: تل آویو مانع از دسترسی مردم نوار غزه به کمک‌های بشردوستانه سازمان ملل می‌شود.

رسانه‌های اسرائیلی روز چهارشنبه هفته گذشته اعلام کرده بودند که «موشه آربل»، وزیر امور داخلی کابینه نتانیاهو قصد دارد تا از اعطای ویزا به «فیلیپه لازارینی»، کمیسر کل آژانس امدادرسانی و کاریابی برای آوارگان فلسطینی (آنروا) برای سفر به سرزمین‌های اشغالی خودداری کند.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار