امام جمعه مهران:

حضور مردم در سازندگی باعث تحقق عدالت می‌شود

حجت‌الاسلام «امینی» گفت:حضور مردم در سازندگی باعث تحقق توزیع هدفمند امکانات و رفع محرومیت، ایجاد خودباوری، بی اثر کردن تحریم‌ها و ایجاد عدالت می‌شود.
کد خبر: ۶۶۵۶۹۷
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۸:۲۰ - 07May 2024

حضور مردم در سازندگی باعث تحقق عدالت می‌شودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ایلام، حجت الاسلام والمسلمین«سید عبدالله امینی» امام جمعه شهرستان مهران در دیدار با جمعی از مسئولان و سرگروه‌های جهادی بسیج سازندگی اظهارداشت:بسیج سازندگی یعنی سازندگی با مشارکت و همراهی مردم در راستای انجام ماموریت‌ها و خدمت رسانی به مردم می‌باشد.

وی افزود:حضور مردم در سازندگی و پیشرفت باعث توزیع هدفمند امکانات و رفع محرومیت، ایجاد خودباوری، بی اثر کردن تحریم‌ها، تحقق اقتصاد مقاومتی با نیروی بومی، و ایجاد عدالت می‌شود.

 امام‌جمعه مهران بیان کرد: یکی از مواردی که باید به ان توجه شود اتصال گروه‌های جهادی با مراکز علمی و دانش بنیان است که باعث رفع موانع سنگین، پرهزینه و بهبود عملکرد گروه‌های جهادی می‌شود. 

حجت الاسلام «امینی» خاطر نشان کرد: حمایت مجلس از قانون بسیج سازندگی و اصلاح قوانین قبلی یکی از موارد مهم در به اوج رسیدن بسیج سازندگی است، که در کنار این موضوع باید تمامی وزارتخانه‌های دولت طبق قانون با استفاده از ظرفیت‌های این نهاد متناسب با طرح‌ها و پروژه‌هایی مختلف مانند پروژه‌های اربعین به گروه‌های جهادی واگذار گردد. 

امام جمعه مهران یادآور شد:در طرح‌های اشتغال آفرین مانند کشاورزی، دامداری، کارگاه‌ها و کارخانه‌های کوچک بسیج می‌تواند نقش اساسی و مهمی را ایفا کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار