با حضور منتخب مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری؛

مراسم گرامیداشت حماسه آزادسازی هویزه در این شهر برگزار شد

با حضور جمعی از مسئولان، خانواده‌های معظم شاهد، ایثارگران، عشایر غیور و قشر‌های مختلف مردم مراسم گرامی‌داشت چهلمین و دومین سالگرد حماسه آزاد سازی هویزه در عملیات بیت‌المقدس در این شهر برگزار شد.
کد خبر: ۶۶۵۷۸۵
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۸ - 07May 2024

مراسم گرامیداشت حماسه آزادسازی هویزه در این شهر برگزار شدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خوزستان، با حضور جمعی از مسئولان، خانواده‌های معظم شاهد، ایثارگران، عشایر غیور و قشر‌های مختلف مردم مراسم گرامی‌داشت چهلمین و دومین سالگرد حماسه آزاد سازی هویزه در عملیات بیت‌المقدس امروز در این شهر برگزار شد.

در این مراسم حجت‌الاسلام و المسلمین «سید ابوالحسن حسن‌زاده» منتخب مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای آزادسازی هویزه اظهار داشت: مردم هویزه در دوران دفاع مقدس با رشادت، فداکاری و ایثارگری در راه دفاع از میهن اسلامی مجاهدت کردند.

وی افزود: برای دفاع از شهر هویزه شهید «حسین علم‌الهدی» و یاران فداکارش در ۱۶ دی ماه ۵۹ ایثارگری‌ها کردند، حماسه‌ها آفریدند و در این راه به شهادت رسیدند و سرانجام این شهر قهرمان در ۱۸ اردیبهشت سال ۱۳۶۱ در عملیات بیت‌المقدس آزاد شد.

منتخب مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری یکی از مطالبات جوانان شهرستان هویزه را اشتغال بیان کرد و ادامه داد: مسولیت شرعی و اخلاقی ما این است که برای حل مشکلات جوانان شهر هویزه و استان که از جمله آن‌ها اشتغال است تلاش و کوشش نماییم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار