دادستان نظامی خوزستان:

ثبت و ضبط حماسه‌های رخ داده در خوزستان یک ضرورت است

ابراهیم‌نژاد گفت: خوزستان پایتخت دفاع مقدس است و این موضوع مهم، کار شما را نسبت به دیگر استان‌ها متفاوت می‌کند زیرا این سرزمین مقدس میزبان اتفاقات زیادی در زمان جنگ بوده که باید در ثبت و ضبط آن‌ها کوشید.
کد خبر: ۶۶۵۸۰۸
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۰ - 07May 2024

ثبت و ضبط حماسه‌های رخ داده در خوزستان یک ضرورت استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خوزستان، سردار سرتیپ دوم پاسدار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان امروز با «فرشید ابراهیم‌نژاد» دادستان نظامی استان دیدار و در خصوص توسعه همکاری‌های دوجانبه گفت‌وگو کرد.

 ابراهیم‌نژاد در این دیدار ضمن تقدیر از اقدامات ارزشمند اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان در زنده نگه داشتن نام و یاد شهدا و ترویج فرهنگ و ارزش‌های والای دفاع مقدس، با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری که فرمودند؛ «زنده نگاه داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست»، اظهار داشت: دارا بودن صلاحیت ترویج رسالت خطیر فرهنگ ایثار و شهادت برای نیروهای شاغل در این نهاد، یک شرط اساسی و از ویژگی‌های این بنیاد است.

وی افزود: خوزستان پایتخت دفاع مقدس است و این موضوع مهم، کار شما را نسبت به دیگر استان‌ها متفاوت می‌کند زیرا این سرزمین مقدس میزبان اتفاقات زیادی در زمان جنگ بوده که باید در ثبت و ضبط آن‌ها کوشید.

سردار مرادحاجتی نیز در این دیدار گفت: کار ما صیانت از ارزش‌های دوران دفاع مقدس و مقاومت است و رسالت شما هم صیانت از نیروهای مسلح که امروزه به شدت در معرض تهاجم دشمنان هستند و این نقطه مشترک می‌تواند ما را در ادامه مسیر همراه کند.

در این نشست دو جانبه، دو طرف بر تحکیم روابط و استفاده از تجارب دو دستگاه در راستای پیشگیری از وقوع جرم در نیروهای مسلح تأکید داشته و تعامل و هم افزائی فیمابین دستگاه قضا و نیروهای مسلح را در تحقق رسالت خطیر اصلاحی و امور تربیتی متخلفان و مجرمان از طریق توسعه آموزش‌های حقوقی در جوامع هدف به منظور کاهش جرائم مثبت ارزیابی کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار