فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش:

افزایش توانمندی تسلیحاتی در دستور کار نیروی پدافند هوایی است

امیر سرتیپ «صباحی‌فرد» گفت: با تمامی توان و استفاده از تمامی ظرفیت‌ها و بستر‌ها در راستای افزایش توانمندی تسلیحاتی گام برمی‌داریم.
کد خبر: ۶۶۵۸۳۶
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۶ - 07May 2024

سکوت دنیا در برابر جنایات رژیم صهیونیستی محکوم است / پیشرفت علمی و نظامی ایران واقعیتی انکارناپذیر استبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ «علیرضا صباحی‌فرد» فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش در آئین تجلیل از اساتید نمونه مراکز علمی و پژوهشی این نیرو اظهار داشت: پیشرفت علمی و نظامی ایران به‌ویژه در عرصه علوم پدافندی واقعیتی غیرقابل انکار است و اگر در زمینه پیشرفت علمی لحظه‌ای توقف داشته باشیم، آینده و سرنوشت کشور و نظام اسلامی‌مان دچار چالش می‌شود و قطعاً به سرنوشت برخی از کشور‌ها دچار می‌شویم که توان دفاع در برابر متجاوز را ندارند.

امیر سرتیپ صباحی‌فرد با بیان اینکه پیشرفت علمی در تمامی عرصه‌ها موجب مقبولیت یک کشور در عرصه جهانی و معادلات منطقه‌ای می‌شود، افزود: تکیه بر دانش بومی در شرایط تحریم‌های ناجوانمردانه موجب تغییرات اساسی و بنیادی در مجموعه نیروی پدافند هوایی شده و روز به روز بر اقتدار و افزایش توانمندی این نیرو اضافه می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه گزینش نیروی انسانی متخصص، فنی و کارآمد همواره در اولویت اول این نیرو است، گفت: نیروی انسانی زبده، با ذکاوت و با بصیرت موجب ارتقاء دستاورد‌های خطیر و قابل توجهی در بطن نیروی مقتدر پدافند شده که باید این گنجینه ارزشمند را ارج دانست.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش با محکومیت سکوت مجامع جهانی در برابر جنایات رژیم صهیونیستی، عنوان کرد: کوچکترین سکوت در برابر دشمن و نسل‌کشی آشکار رژیم صهیونیستی خیانت به بشریت است.

امیر صباحی‌فرد خاطرنشان کرد: با تمامی توان و استفاده از تمامی ظرفیت‌ها و بستر‌ها در راستای افزایش توانمندی تسلیحاتی گام برمی‌داریم و به هیچ تهدیدی توجه نمی‌کنیم.

انتهای پیام/ 271

نظر شما
پربیننده ها