فرمانده سپاه حضرت قائم (عج) استان سمنان:

«بسیج سازندگی» مدیریت جهادی در عرصه‌های خدمت خالصانه است

سردار «شوقانی» گفت: بسیج سازندگی، مدیریت جهادی در عرصه‌های خدمت خالصانه و بی‌منت در پرتو ولایتمداری در مسیر تابناک آرمان‌های نظام است.
کد خبر: ۶۶۵۸۸۶
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۲ - 07May 2024

به گزارش دفاع‌پرس از سمنان، سردار «منصور شوقانی» فرمانده سپاه حضرت قائم (عج) استان سمنان در همایش طلایه‌داران اقتصاد مقاومتی که با حضور جانشین فرمانده کل سپاه برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: نام بسیج سازندگی در ورق زرین انقلاب اسلامی درخشش خاصی دارد؛ چون این مولود از بدو حقیقت انقلاب اسلامی درخشید و در واقع تعریف نوینی که می‌توانیم از بسیج سازندگی داشته باشیم، مدیریت جهادی در عرصه‌های خدمت خالصانه و بی منت در پرتو ولایتمداری در مسیر تابناک آرمان‌ها و شعار نظام است.

فرمانده سپاه استان سمنان بیان کرد: فعالیت‌های گروه‌های جهادی در طرح آبرسانی به مناطق محروم هم در سنوات گذشته و هم در سالی که جاری و ساری است در برنامه‌ها گنجانده شده است.

سردار شوقانی گفت: «طرح آبخیز تا جالیز» از سوی بسیج سازندگی در استان سمنان با همکاری و هماهنگی با دیگر دستگاه‌ها و توافق بین بخشی در حال اجراست.

وی با اشاره به برخی فعالیت‌های بسیج سازندگی استان سمنان گفت: مرمت و روکش آسفالت به مساحت ۸۰۰ کیلومتر در استان سمنان در حال اجراست.

سردار شوقانی عنوان کرد: پروژه مسکن محرومین در قالب مرمت و احداث است که هزار و ۶۰۰ خانه محروم مرمت شده است.

وی گفت: در راستای نهضت ملی مسکن بسیج سازندگی استان سمنان ۲ هزار و ۹۶ واحد در چند شهرستان استان اقداماتی را انجام داده است که ان‌شاء الله تکمیل و تحویل متقاضیان داده خواهد شد.

فرمانده سپاه استان سمنان بیان کرد: راه اندازی صندوق‌های قرض الحسنه اشتغال‌زا و توانمندسازی و آموزش ۱۲ هزار و ۱۰۰ نفر برای نقش آفرینی در عرصه جهاد اقتصاد مقاومتی در استان سمنان، توزیع جهیزیه، سبد معیشتی، سبد پوشاک و البسه، سبد آموزشی معارف، سبد جشن تکلیف دختران، ساخت و مرمت پروژه‌های امنیت غذایی در حوزه آب و خاک و کشاورزی، اجرای رزمایش‌های جهاد فنی و تخصصی، احیای سیستم آب شرب در شبکه روستایی از جمله فعالیت‌هایی است که به همت بسیج سازندگی استان سمنان انجام می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها