با حضور رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع انجام شد؛

تشییع پیکر مطهر شهید گمنام در سازمان اتکا+ فیلم و تصاویر

پیکر مطهر یک شهید گمنام با حضور رئیس عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح در سازمان اتکا تشییع شد.
کد خبر: ۶۶۵۹۴۵
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۸:۵۷ - 08May 2024

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، پیکر مطهر یک شهید گمنام دوران هشت سال دفاع مقدس، امروز (چهارشنبه) با حضور حجت‌الاسلام «سید ضیاءالدین آقاجانپور» رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح، «مرتضی اعلمی» مدیرعامل سازمان اتکا، حجت‌الاسلام والمسلمین «سید حجت پیغمبری» رئیس عقیدتی سیاسی سازمان اتکا، سردار «علی‌اصغر محسن‌شیخی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان تهران و خانواده معظم شهدا در سازمان اتکا تشییع و خاکسپاری شد.

تشییع پیکر مطهر شهید گمنام در سازمان اتکا+ فیلم

مدیرعامل سازمان اتکا در این مراسم اظهار داشت: شهید گمنامی که امروز ما میزبان او هستیم، ارزشمندترین گوهر وجودی خود که بالاترین هدیه الهی بود را در طبق اخلاص نهاد و تقدیم انقلاب اسلامی کرد.

اعلمی، خاکسپاری پیکر مطهر شهید گمنام در سازمان اتکا را برگ زرینی در افتخارات این سازمان دانست و بیان داشت: مراسم امروز پیامی به نسل جدید دارد؛ چراکه نسل این شهدا جان خود را فدا کردند تا بستر امنیت را برای نسل جدید فرآهم آوردند.

تشییع پیکر مطهر شهید گمنام در سازمان اتکا+ فیلم

مدیرعامل سازمان اتکا گفت: بیشتر از این که شهدا به این مراسم‌ها نیاز داشته باشند، ما به این مراسم‌ها نیاز داریم و قطعاً مسیر انقلاب اسلامی و تداوم آن، جز گذشتن از مسیر شهدا، هیچ راه دیگری ندارد.

اعلمی خاطرنشان کرد: فرمانده معظم کل قوا فرموده‌اند که پیکر‌های مطهر شهدا هرکجا که آرام گیرد، صفا و معنویت می‌آفریند؛ بنابراین قدوم مبارک این شهید گمنام برای سازمان اتکا منشأ خیر و برکت است.

همچنین حجت‌الاسلام آقاجانپور نیز در این مراسم با تأکید بر اینکه امروز ملت، جوانان و نیرو‌های مسلح مقتدر ما، با دریافت پیام شهیدان و وصیت‌نامه آن‌ها مبنی بر اطاعت از ولی‌ امر مسلمین، در اوج اقتدار قرار دارند، عنوان کرد: امروز ایران اسلامی به جایگاهی رسیده است که دشمنانش جرأت تعرض به آن را ندارند؛ چراکه قدرت کشورمان را می‌دانند. (بیشتر بخوانید)

خاطرنشان می‌شود؛ این شهید گمنام ۴۰ ساله، سال ۱۳۶۷ در تک دشمن به شهادت رسیده و پیکر مطهر وی در شلمچه تفحص شده است.

تشییع پیکر مطهر شهید گمنام در سازمان اتکا+ فیلم

 

انتهای پیام/ ۱۱۳

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار