فرماندار سیروان:

معلمان رسالت خطیر آگاه‌سازی را برعهده دارند

«شریفی» گفت: معلمان از شریف‌ترین افراد جامعه هستند که رسالت خطیر آگاه‌سازی و انسان‌سازی را برعهده دارند و آینده‌ی یک کشور از اندیشه بلند و در دستان پرمهرشان تبلور پیدا خواهد کرد.
کد خبر: ۶۶۵۹۵۰
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۶ - 08May 2024

معلمان رسالت خطیر آگاه‌سازی را برعهده دارندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ایلام، «محمدباقر شریفی» فرماندار شهرستان سیروان در مراسم تجلیل از معلمان نمونه شهرستان با اشاره به شغل معلمین مقدس و ادامه دهنده راه پیامبران الهی و ائمه معصومین (ع) است، اظهار داشت: شغل معلمی مقدس بوده که ارتقا مادی و معنوی جامعه را به دنبال دارد.

وی افزود: تعلیم و تربیت نسل جوان و نوجوان و آشنایی کامل آنان با اهداف نظام و آرمان‌های انقلاب از وظایف معلمان دلسوز و انقلابی است.

فرماندار سیروان با بیان اینکه جایگاه معلم ارزشمند است و در عرصه تعلیم و تربیت نقش آفرینی می‌کند، افزود: امروز در همه عرصه‌ها نقش و اثر معلمین زحمت کش و دلسوز دیده می‌شود و همه پیشرفت‌های کشور در عرصه‌های مختلف علمی، نظامی و پزشکی وغیره همه مدیون تلاش‌ها و زحمات این قشر است.

شریفی ادامه داد: امروزه انقلاب اسلامی در همه زمینه‌های حرفی برای گفتن دارد که قسمت اعظم آن در سایه تلاش و کوشش فرهنگیان عزیز محقق شده است.

وی افزود: دوازدهم اردیبهشت سالروز شهادت استاد فرزانه شهید مرتضی مطهری و آغازین روز هفته بزرگداشت مقام معلم، فرصت مغتنمی است تا از انسان‌های فرهیخته و وظیفه شناسی که از سر تعهد و دلسوزی، گام در عرصه خطیر و پرمسؤلیت تعلیم نهاده و زمینه ساز رشد و شکوفایی و تحول در جامعه هستند، تقدیر شود.

فرماندار سیروان با بیان اینکه موفقیت نسل‌های آینده و آینده سازان کشورمان در گرو اهتمام خستگی ناپذیر و پرفروغ این مجاهدان عرصه تعلیم و تربیت است، بیان داشت: معلمان از شریف‌ترین افراد جامعه هستند که رسالت خطیر آگاه‌سازی و انسان‌سازی را برعهده دارند و آینده‌ی یک کشور از اندیشه بلند و در دستان پرمهرشان تبلور پیدا خواهد کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار