پیام تبریک فرمانده سپاه ناحیه ثارالله (ع) شیراز به مناسبت هفته بسیج سازندگی

فرمانده سپاه ناحیه ثارالله (ع) شیراز به مناسبت هفته بسیج سازندگی در پیامی به همه جهادگران و بسیجیان عرصه سازندگی تبریک گفت.
کد خبر: ۶۶۵۹۶۴
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۰ - 08May 2024
پیام تبریک فرمانده سپاه ناحیه ثارالله (ع) شیراز به مناسبت هفته بسیج سازندگیبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از فارس، سرهنگ پاسدار «مسلم محمدی» فرمانده سپاه ناحیه ثارالله (ع) شیراز به مناسبت هفته بسیج سازندگی در پیامی به همه جهادگران و بسیجیان عرصه سازندگی تبریک گفت. متن پیام تبریک به شرح ذیل است:
 
بسم‌الله الرحمن الرحیم
 
امروز بسیج سازندگی با تعریف جدیدی از مدیریت جهادی در عرصه‌های سرنوشت‌ساز کشور با حضور آگاهانه و با بصیرت خود در تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی را به نمایش گذاشته و همچنان هوشمندانه در صحنه خدمت رسانی به ملت شریف ایران با تبعیت از فرامین و رهنمود‌های حکیمانه مقام معظم رهبری و فرمانده کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی)، مجاهدت و تلاش مخلصانه دارند.
 
در واقع بسیج سازندگی تشکیل شد تا بازویی توانمند برای هر چه بارورتر شدن درخت تنومند انقلاب اسلامی باشد و امید به آینده در دل مستضعفین جامعه که به فرموده امام راحل عظیم الشان، همان ولی نعمتان انقلابند، روشنایی افکند و بار دیگر شجره طیبه بسیج در قامتی نو به عنوان حامی نظام و انقلاب به وی‍ژه در برهه‌ها و مقاطع حساس به رسالت‌های خطیر خود جامه عمل بپوشاند.
 
اینجانب فرا رسیدن هفته بسیج سازندگی را به همه جهادگران و بسیجیان عرصه سازندگی به‌ویژه گروه‌های جهادی زیر مجموعه سپاه ناحیه ثارالله شیراز تبریک عرض نموده و از درگاه خداوند متعال توفیق بسیجیان دلاور را در تحقق اهداف بسیج سازندگی و خدمت به مردم شهرستان شیراز مسالت دارم.
 
امید است روز به روز شاهد گسترش فرهنگ بسیجی و تفکر جهادی در بین جوانان ایران اسلامی از جمله استان فارس باشیم.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار