عیادت تشکل‌های شاهد و ایثارگر از بانوان ایثارگر بستری در بیمارستان ساسان

جمعی از تشکل‌های شاهد و ایثارگر به‌همراه مشاور رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در امور بانوان و خانواده و مدیرکل دفتر تشکل‌های ایثارگری و مشارکت‌های مردمی بنیاد شهید و امور ایثارگران، از جمعی بانوان ایثارگر بستری در بیمارستان ساسان عیادت کردند.
کد خبر: ۶۶۶۰۴۱
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۶ - 08May 2024

عیادت تشکل‌های شاهد و ایثارگر از بانوان ایثارگر بستری در بیمارستان ساسانبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، جمعی از تشکل‌های شاهد و ایثارگر به‌همراه مشاور رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در امور بانوان و خانواده و مدیرکل دفتر تشکل‌های ایثارگری و مشارکت‌های مردمی بنیاد شهید و امور ایثارگران، با حضور در بیمارستان ساسان، از بانوان ایثارگر بستری در این بیمارستان عیادت کردند.

کانون زنان شاهد و ایثارگر انقلاب اسلامی، انجمن دوستداران صلح، مرکز حمایت از جانبازان و ایثارگران «اسوه ایثار» و انجمن فرهنگی هنری «طلیعه آفتاب»، از جمله تشکل‌هایی بودند که با جمعی از زنان ایثارگر از جمله بانوان جانباز، مادر و همسر شهدا دیدار کردند.

«افشین مقصودی» مدیرعامل بیمارستان تخصصی و فوق‌تخصصی ساسان پس از عیادت تشکل‌های شاهد و ایثارگر از بیماران، در نشستی به ارائه گزارشی از فعالیت‌های این بیمارستان در زمینه خدمات به جامعه ایثارگری پرداخت.

«رحیم نریمانی» مدیرکل دفتر تشکل‌های ایثارگری و مشارکت‌های مردمی بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز به معرفی تشکل‌های شاهد و ایثارگر در این نشست پرداخت و بر ظرفیت تشکل‌های شاهد و ایثارگر برای خدمت به جامعه ایثارگری تاکید کرد.

همچنین «سمیه گنجی» مشاور رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در امور بانوان و خانواده هم در این نشست، ضمن تقدیر و تشکر از کادر درمان بیمارستان ساسان و طرح‌های توسعه‌ای این بیمارستان، گفت: بیمارستان ساسان باید در جهت خدمت مطلوب به جامعه معزز ایثارگری تلاش بیشتری داشته باشد.

خاطرنشان می‌شود؛ جمعی از اعضای تشکل‌های شاهد و ایثارگر در این نشست به ارائه نظرات و پیشنهادات در رابطه با ارائه خدمات به جامعه معزز شاهد و ایثارگر پرداختند.

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار