دیدار رئیس سازمان صدا و سیما با خانواده شهید «رضایی‌نژاد»

«جبلی» در جریان سفر به استان ایلام با خانواده شهید «داریوش رضایی‌نژاد» از شهدای هسته‌ای کشور دیدار و گفت‌وگو کرد.
کد خبر: ۶۶۶۰۶۲
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۷ - 08May 2024

دیدار رئیس سازمان صدا و سیما با خانواده شهید «رضایی‌نژاد»به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ایلام، «پیمان جبلی» رئیس سازمان صدا وسیما به همراه «بهرام‌نیا» استاندار ایلام، سرتیپ دوم پاسدار «جمال شاکرمی» فرمانده سپاه امیرالمونین(ع) استان، «ناصر بهرام» مدیرکل صدا و‌سیمای مرکز ایلام با حضور در منزل شهید «داریوش رضایی‌نژاد» با خانواده این شهید والامقام دیدار و گفت‌وگو کردند.

«پیمان جبلی» رئیس سازمان صدا و سیما در این دیدار اظهار داشت: پیشرفت‌های که امروز در کشور ما صورت می‌گیرد مرهون خون پاک شهدا و به‌صورت ویژه شهدای هسته‌ای است.

وی افزود: ‌«رضایی‌نژاد» یکی از شهدای برجسته‌ای هسته‌ای کشور بود که خدمات و تحقیقات علمی وی و سایر دانشمندان هسته ای نقش بسزایی در پیشرفت و توسعه کشور داشته است.

رئیس رسانه ملی تاکید کرد: با حمایت استانداری و هنرمندی برنامه سازان صدا و سیمای استان ایلام، باید مستند‌های فاخری درباره زندگی شهید «رضایی نژاد» و شهدای زمین فوتبال چوار تهیه و تولید گردد.

در پایان این دیدار، «جبلی» با اهدا لوح از پدر گرانقدر شهید «رضایی نژاد» تقدیر کرد.

‌«داریوش رضایی‌نژاد» از دانشمندان هسته‌ای کشور که در تاریخ یکم مرداد ۱۳۹۰ توسط ایادی استکبار و سرویس جاسوسی اسرائیل (موساد) در درب منزل خود به فیض شهادت نائل شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار