رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان خبر داد؛

اجرای چهار هزار برنامه بزرگداشت دهه کرامت در کرمان

«انجم‌شعاع» با بیان اینکه به‌مناسبت دهه کرامت بیش از ۴۰۰۰ برنامه فرهنگی، آیینی، ورزشی، هنری و مسابقه در سطح استان کرمان برگزار می‌شود، گفت: هدف از اجرای این برنامه‌ها ترویج فرهنگ رضوی است.
کد خبر: ۶۶۶۰۸۲
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۹ - 08May 2024

اجرای چهار هزار برنامه بزرگداشت دهه کرامت در کرمان

به گزارش  خبرنگار دفاع‌پرس از کرمان: «حسین انجم‌شعاع» رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان ظهر امروز در نشست خبری با موضوع اعلام برنامه‌های دهه کرامت در کرمان، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: هدف از برگزاری برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی در دهه کرامت، ترویج فرهنگ رضوی و معرفی اخلاق، اندیشه، رفتار و سیره و سلوک امام رضا(ع) به جامعه است تا اخلاق رضوی در جامعه رشد کند.

 
وی با اشاره به روایتی درباره خصوصیات اخلاقی امام رضا(ع) افزود: پرداختن به نقش حضرت معصومه(س) در تحکیم خانواده و معرفی ایشان به عنوان الگوی زنان و دختران ایرانی و ترویج فرهنگ حجاب و عفاف از دیگر اهداف برنامه‌های دهه کرامت است.
 
انجم‌شعاع با بیان اینکه به‌مناسبت دهه کرامت بیش از ۴۰۰۰ برنامه فرهنگی، آیینی، ورزشی، هنری و مسابقه در سطح استان کرمان برگزار می‌شود، اظهار کرد: جشن‌های ویژه دهه کرامت در همه مناطق شهر کرمان برگزار خواهد شد و جشن محوری با همکاری گروه‌های مردمی در شب ولادت امام رضا(ع) در میدان شورای کرمان ساعت ۱۹:۳۰ برگزار می‌شود.
 
وی تصریح کرد: جشن‌های دهه کرامت و جشن روز دختر در ۸۰۰ مدرسه، دو هزار و ۵۰۰ مسجد و جشن ویژه در ۱۰ بقعه شاخص استان کرمان برگزار می‌شود. همچنین نورافشانی شب ولادت امام رضا(ع) و ایجاد غرفه‌های فرهنگی تبلیغی چهار روز قبل از ولادت امام رئوف در میدان شورای کرمان از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده است.
 
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان در پایان گفت: امشب ۱۹ اردیبهشت‌ماه نیز بعد از نماز مغرب و عشا اجتماع و تشکیل زنجیره انسانی برای حمایت از «طرح نور» در میدان آزادی کرمان برگزار می‌شود.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار