ورود اولین کاروان راهیان نور از استان تهران به شهرستان سرپل ذهاب

سرهنگ «کاکایی» از ورود اولین کاروان راهیان نور از استان تهران به شهرستان سرپل ذهاب برای شرکت در مراسم سالگرد عملیات بازی‌دراز خبر داد.
کد خبر: ۶۶۶۰۸۵
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۴ - 08May 2024

ورود اولین کاروان راهیان نور از استان تهران به شهرستان سرپل ذهاببه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرمانشاه، سرهنگ پاسدار «مجتبی کاکایی» فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سرپل ذهاب امروز در جمع خبرنگاران از ورود اولین کاروان راهیان نور از استان تهران برای مراسم عملیات غرور آفرین بازی‌دراز به شهرستان خبر داد و  اظهار داشت‌: اولین کاروان از راهیان نور کشور برای حضور در مراسم سالروز عملیات غرور آفرین بازی‌دراز ‌امروز وارد شهرستان سرپل ذهاب شد و مورد استقبال قرارگرفت.

وی  گفت: هدف از اعزام کاروان های راهیان نور به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس، آشنایی با فرهنگ ایثار و شهادت و مقاومت و سیره و الگوی شهدا و بهره گرفتن از آن برای پیشرفت کشور در عرصه‌های مختلف عنوان کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سرپل ذهاب بیان کرد: یادمان‌های دفاع مقدس محل نمایش ایثار فداکاری و از خودگذشتگی رزمندگانی دارد که از جان خویش گذشتند تا از مرزهای وطن پاسداری کنند و سربلند و استوار در تاریخ جاودانه بمانند.

سرهنگ کاکایی گفت: ما باید برای این نسل‌های جوان برنامه‌هایی هدفمند داشته باشیم‌ و راهیان نور و اعزام به مناطق عملیاتی یکی از این برنامه‌های خواهد بود و همچنین سرپل ذهاب طی امروز و دو روز آینده میزبان راهیان نور خواهد بود.

آیین بزرگداشت عملیات بازی دراز قرار است در روز‌های پنجشنبه و جمعه ۱۹ و ۲۰ اردیبهشت با حضور ۴۰ هزار نفر از راهیان نور و یادگاران هشت سال دفاع مقدس و بسیجیانی از سراسر کشور در ارتفاعات بازی دراز اجرا شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار