فرماندار فراشبند در مراسم بزرگداشت روز معلم:

معلمان دانش آموزان را در مقابل شبهات القایی از سوی دشمن واکسینه کنند

«وامق» با اشاره به نقش معلم در زندگی دانش آموزان گفت: رسالت معلمین در این برهه از زمان بسیار خطیر و حساس است و در عرصه جنگ شناختی دشمن و جهت مقابله با آن، لازم است با بالا بردن دانش خود در حوزه‌های اعتقادی و سیاسی و فرهنگی، ذهن دانش آموزان را در برابر شبهاتی که از سوی دشمن القا می‌شود، واکسینه شود.
کد خبر: ۶۶۶۱۳۵
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۱:۲۶ - 08May 2024
معلمان دانش آموزان را در مقابل شبهات القایی از سوی دشمن واکسینه کنندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از فارس، مراسم بزرگداشت روز معلم صبح امروز در تالار معلم اداره آموزش و پرورش برگزار شد و «مجید وامق» فرماندار فراشبند در این مراسم اظهار داشت: آموزش و پرورش ایجاد کننده نیروی انسانی است و هویت منابع انسانی در آموزش و پرورش شکل می‌گیرد. 
 
وامق اضافه کرد: معلم وقتی که در میدان حضور فعال دارد؛ در واقع هویت سازی می‌کند و هویت دانش آموزان با رفتار، گفتار و موضع‌گیری‌های معلمان شکل می‌گیرد که همه‌ی اینها در شکل‌گیری نسل جوانی که فردا باید در جامعه تصمیم گیری و تصمیم‌سازی کند، سازنده و اثرگذار است.
 
 فرماندار فراشبند  با اشاره به نقش معلم در زندگی دانش آموزان تصریح کرد: رسالت معلمین در این برهه از زمان بسیار خطیر و حساس است و در عرصه جنگ شناختی دشمن و جهت مقابله با آن، لازم است با بالا بردن دانش خود در حوزه‌های اعتقادی و سیاسی و فرهنگی، ذهن دانش آموزان را در برابر شبهاتی که از سوی دشمن القا می‌شود، واکسینه شود.
 
وامق در ادامه گفت: مطالعه در خصوص تاریخ تحلیلی سیاسی اسلام و مسائلی که در صدر اسلام رخ داده است و همچنین تاریخ معاصر و حیات مذهب تشیع و استراتژی دشمن در برابر مذهب تشیع چگونه بوده است و همچنین آشنایی با تمدن و تفکر غرب و نحوه مواجهه دشمنان خارجی با جهان اسلام و انقلاب اسلامی، شناختن ابزار‌های تمدن غرب از جمله مسائل ضروری جهت تحلیل مسائل سیاسی می‌باشد که آثار استاد شهید مرتضی مطهری منبع بسیار مهم علمی است که می‌توان از آن استفاده کرد.
 
در پایان مراسم ضمن تبریک به جامعه فرهنگی شهرستان، از معلمین نمونه و بازنشستگان فعال در عرصه تدریس و همچنین خانواده‌های معظم شهدای فرهنگی شهرستان تجلیل به عمل آمد.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار