مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه زنجان:

طوفان الاقصی نشان داد که امروز غزه تنها در فلسطین نیست

حجت‌الاسلام «بیگدلی» گفت: طوفان الاقصی نشان داد که امروز غزه تنها در فلسطین نیست
کد خبر: ۶۶۶۱۵۱
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۴۵ - 08May 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از زنجان، حجت‌الاسلام «حسن بیگدلی» مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه زنجان امروز در دیدار مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان امروز با فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با اشاره به نقش تاثیرگذار رسانه از صدر اسلام تاکنون اظهار داشت: در هر برهه‌ای از زمان که رسانه‌ای عمل شده و تبیین کننده بودیم، موفق شده‌ایم.
مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه زنجان افزود: طوفان الاقصی نشان داد که امروز غزه تنها در فلسطین نیست و اعتراضات گسترده مردم آمریکا و اروپا خود گواه محکمی برذاین موضوع و پیشبرد اهداف نظام و انقلاب است.
وی با اشاره به عملیات وعده صادق تصریح کرد: اقتدار نیروهای مسلح در این عملیات برای دنیا ثابت شد و وجود و عملکرد به موقع رسانه‌ها در به تصویر کشیدن این اقتدار نیز سبب بهت و حیرت جهانیان شد.
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه زنجان همچنین بر افزایش همکاری‌های دوجانبه صدا و سیمای مرکز زنجان و سپاه انصارالمهدی(عج)تاکید کرد.
«جلیل آل‌امین» مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان نیز در این دیدار با بیان اینکه در سپاه و بسیج ظرفیت عظیمی برای حل معضلات و آسیب‌های گوناگون اجتماعی، سیاسی و اقتصادی وجود دارد، اظهار داشت: امروز نظام‌های سیاسی در دنیا نیز به دنبال نیروهای مردمی دارای ساختارهای اجتماعی به منظور استحکام بخشی نظام خود هستند.
مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان خاطرنشان کرد: نمونه بسیج مردمی در جمهوری اسلامی است که اساس تشکیل جمهوری اسلامی است.
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار