استاندار مازندران تأکید کرد؛

لزوم استفاده از ابزار و دانش روز در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران

«نوری» گفت: نمایش وجه مردمی جهاد و مقاومت و ترسیم مسیر و همچنین استفاده از ابزار و دانش روز باید به صورت جدی در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران مورد توجه قرار گیرد.
کد خبر: ۶۶۶۱۶۱
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۴۲ - 08May 2024

لزوم استفاده از ابزار و دانش روز در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندرانبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مازندران، «یوسف نوری» استاندار مازندران عصر امروز در جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران و هیئت امنای مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان که با محوریت حماسه «فتح خرمشهر» در سالن شهید رجایی استانداری برگزار شد، با اشاره به نقش مردم مازندران در تشکیل حکومت علوی، اظهار داشت: ارزش‌ها مبتنی بر اعتقادات و باور‌ها هستند و مردم مازندران مردم باورمند و با اعتقاد هستند حفظ این ارزش‌ها گنجینه‌ای از معرفت است.

نوری با بیان اینکه ززمندگان اسلام انسان‌های قهرمانی بودند یکی از برکات انقلاب را تشکیل بسیج و راهیان نور برشمرد و بر لزوم تقویت باور‌ها و اعتقادات در نسل جدید تاکید کرد.

استاندار مازندران به شعار سال اشاره کرد و اذعان داشت: نمایش وجه مردمی جهاد و مقاومت و ترسیم مسیر و همچنین استفاده از ابزار و دانش روز باید به صورت جدی در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران مورد توجه قرار گیرد.

نوری با بیان اینکه نشر ارزش‌های دفاع مقدس وظیفه همه ماست، بر لزوم مردمی برگزار کردن برنامه‌های سوم خرداد تاکید کرد و گفت: همچنین باید گروه‌های جهادی را فعال کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار