فرمانده انتظامی فارس:

شهدا با گذشتن از جان خود امنیت را برای مردم در جامعه فراهم کردند

سردار «حبیبی» گفت: شهدای عزیز ما با گذشتن از جان خود و جانبازان گرانقدر با تقدیم سلامت خود، امنیت را برای مردم در جامعه فراهم کردند.
کد خبر: ۶۶۶۲۱۶
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۹ - 09May 2024
شهدا با گذشتن از جان خود امنیت را برای مردم در جامعه فراهم کردندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از فارس، سردار «رهام بخش حبیبی» فرمانده انتظامی استان فارس در مراسم تکریم و معارفه فرمانده انتظامی شهرستان شیراز، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر و معاون تربیت و آموزش فرماندهی انتظامی استان فارس، اظهار داشت: شهدای عزیز ما با گذشتن از جان خود و جانبازان گرانقدر با تقدیم سلامت خود، امنیت را برای مردم در جامعه فراهم کردند.
 
وی ادامه داد: دشمنان در هر مقطعی و به هر بهانه‌ای نقشه‌ها و توطئه‌های خود را بر علیه مردم و کشور ایران اسلامی اجرایی می‌کنند ولی با هوشیاری مردم ناکام ماندند.
 
فرمانده انتظامی استان فارس گفت: در حال حاضر نیز دشمنان به دنبال از بین بردن پایه و اساس خانواده‌ها هستند و به خیال خام خود می‌توانند به مردم و انقلاب ضربه وارد کنند ولی در این مسیر نیز مردم با حضور زیبای خود در صحنه، توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کنند.
 
سردار حبیبی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تغییر و تحولات در حوزه فرماندهان و مسئولان انتظامی، گفت: پلیس برای امنیت و آرامش مردم، آرامش و آسایش خود را به خطر می‌اندازد و در هر جایگاهی به عنوان نوکر مردم، خدمتگزار آنان هستند.
 
وی ضمن تقدیر و تشکر از همه مسئولان دستگاه‌ها و نهاد‌های استان فارس به جهت تعامل و همکاری با مجموعه انتظامی استان، برای فرماندهان در پُست‌های جدید آرزوی موفقیت و از مسئولان انتظامی سابق تقدیر و تشکر به عمل آورد.
 
در پایان این مراسم، طی احکام جداگانه‌ای که توسط سرهنگ «مصطفی عباسی» رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان فارس قرائت شد، سرهنگ "اسماعیل زراعتیان" به عنوان فرمانده انتظامی شهرستان شیراز، سرهنگ "عبدالرضا ضربت" به عنوان رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و سرهنگ "علی مرادی" به عنوان معاون تربیت و آموزش فرماندهی انتظامی استان فارس معرفی و منصوب و با اهدا لوح تقدیر از زحمات و تلاش‌های سردار "فرج شجاعی" فرمانده سابق انتظامی شهرستان شیراز، سرهنگ " سید جواد رضوی" رئیس سابق پلیس مبارزه با مواد مخدر و سرهنگ "عنایت محمودی" معاون سابق تربیت و آموزش فرماندهی انتظامی استان فارس تقدیر و تشکر به عمل آمد.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار