استاندار مازندران:

علما و فرماندهان دفاع مقدس فرهنگ ساز هستند

«نوری» گفت: علما، فرماندهان و پیشکسوتان دفاع مقدس محور نیروی انسانی مازندران و فرهنگ ساز هستند.
کد خبر: ۶۶۶۲۳۲
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۴ - 09May 2024

علما و فرماندهان دفاع مقدس فرهنگ ساز هستندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مازندران، «یوسف نوری» استاندار مازندران شب گذشته در دیدار فرماندهان ارشد استان با بیان اینکه نیروی انسانی ظرفیت مازندران را تشکیل می‌دهد، اظهار داشت: فرماندهان و پیشکسوتان دفاع مقدس و علما محور آن و فرهنگ ساز هستند.

به گفته نوری، رزمندگان و فرماندهان با تأسی از امامین انقلاب دفاع مقدس در هشت سال دفاع مقدس حماسه آفرینی کردند، گفت: امروز در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران باید فرهنگ سازی کنیم.

سرهنگ پاسدار «محمدحسن سلامی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران نیز بیان کرد: استان مازندران استان شاخص در دفاع مقدس است که بیشترین شهید و رزمنده را نسبت به جمعیت خود در دفاع مقدس تقدیم کرد و مقصد گردشگری است.

وی مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران را یکی از موضوعات سفر دوم رئیس جمهری برشمرد و اذعان داشت: برنامه پنج ساله مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران در دست تدوین است.

در ادامه این دیدار فرماندهان دفاع مقدس استان مازندران ضمن ارائه مطالبی پیرامون مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان بر ضرورت توجه ویژه به تکمیل این مرکز تأکید کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار