مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس:

سبک زندگی شهدا در برگزاری یادواره‌ها باید برجسته شود

سردار «کوشکی جهرمی» با اشاره به برگزاری اجلاسیه شهدای شهرستان‌ها و یادواره‌ها در راستای دومین کنگره ملی ۱۵ هزار شهید استان فارس، بر ترویج سبک زندگی شهدا در این محافل تاکید کرد.
کد خبر: ۶۶۶۲۷۷
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۳ - 09May 2024

سبک زندگی شهدا در برگزاری یادواره‌ها باید برجسته شودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از فارس، سرتیپ دوم پاسدار «سعید کوشکی جهرمی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان فارس امروز در جلسه شورای حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس شهرستان رستم که حضور فرماندار، فرمانده سپاه و دیگر اعضای شورا برگزار شد با اشاره به برگزاری دومین کنگره ملی شهدای فارس در آبان ماه ۱۴۰۳ اظهار داشت: اجلاسیه شهدای شهرستان‌های استان به همراه پیش یادواره‌ها برگزار خواهد شد و هدف از برگزاری یادواره‌های شهدا، معرفی سبک زندگی شهدا به تعبیر رهبر معظم انقلاب به شکل هنرمندانه و زیبا به جامعه است.

وی افزود: تاکید بر تدوین کتاب نقش شهرستان‌ها در دفاع مقدس به این دلیل است که در صورتی نیاز به اطلاعات علمی و دقیق برای انجام فعالیت‌های فاخر همچون نمایش ها، یادواره شهدا و ...، بتوان از این منبع استفاده کرد بنابراین نگارش این کتاب بسیار با اهمیت است.

سردار کوشکی با بیان اینکه از کار‌های سطحی در برگزاری برنامه‌های شهدا بایستی پرهیز کرد، گفت: سبک زندگی شهدا در یادواره‌ها باید برجسته شود همچنین همه مدیران و مسئولان باید در برگزاری اجلاسیه‌های شهدا در شهرستان‌ها تلاش کنند و نقش همه مسئولان و دستگاه‌های اجرایی در جریان برگزاری یادواره‌ها تعیین شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان فارس با تاکید بر اینکه از تمامی ظرفیت‌های منابع همانند خیران و... استفاده باید کرد، ادامه داد: صرفا به بودجه‌های دولتی نباید اکتفا کنیم، چون یادواره‌های شهدا یک کار عظیم فرهنگی و مردمی است.

گفتنی است در پایان، چگونگی برگزاری پیش یادواره شهدای گردان حضرت رسول (ص) و اجلاسیه شهدای شهرستان رستم در راستای دومین کنگره ملی شهدای فارس مورد بررسی قرار گرفت که سردار کوشکی بر تعیین هرچه سریع‌تر زمان اجرای آن تاکید کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار