پیام تبریک فرماندار شهرستان تفتان به مناسبت ولادت حضرت معصومه(س) و آغاز دهه کرامت

«شهنوازان»  طی پیامی فرارسیدن سالروز ولادت حضرت معصومه سلام الله علیها و آغاز دهه کرامت را تبریک گفت.
کد خبر: ۶۶۶۳۲۱
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۰:۱۷ - 09May 2024

پیام تبریک فرماندار شهرستان تفتان به مناسبت ولادت حضرت معصومه(س) و آغاز دهه کرامتبه گزارش دفاع‌پرس از زاهدان، «علیرضا شهنوازان»  فرماندار شهرستان تفتان، طی پیامی فرارسیدن سالروز ولادت حضرت معصومه سلام الله علیها و آغاز دهه کرامت را تبریک گفت.

متن پیام به شرح ذیل می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

ایام خجسته ولادت حضرت فاطمه معصومه (س)، در کنار ایجاد شور و نشاط معنوی، زمینه و فرصتی برای پرداختن به سیره و فرهنگ انسان ساز اهل بیت (ع) و تبیین و ترویج باورها و آموزه های منیع رضوی و معارف غنی فاطمی در جامعه اسلامی است.

همچنین دهه کرامت بهترین فرصت خودسازی برای جوانان بویژه دختران، این هدیه‌های ارزشمند خداوند به خانواده‌ها است که با تاسی از شخصیت متعالی و الگویی حضرت فاطمه معصومه (س) سعی و تلاش در راه کمال و توفیق و سعادت الهی را داشته باشند.

اینجانب فرا رسیدن ایام ولادت باسعادت کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها و خجسته زاد روز آغاز دهه مبارک و میمون کرامت و گرامیداشت روز دختر را به همه تشنگان کرامت اهل بیت(ع) به ویژه شهروندان شریف شهرستان تفتان تبریک و تهنیت عرض نموده و امیدوارم که توفیق بهره مندی از فیوضات دریای فضل و کرامات این انوار الهی برای همگان میسر گردد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها