دیدار معاون رییس‌جمهور با «حمید گلچی» جانباز دوران دفاع مقدس

«قاضی زاده هاشمی» در جریان دور دوم سفر استانی رییس جمهور به قم با «حمید گلچی» جانباز روشندل دوران دفاع مقدس دیدار و از صبر انقلابی وی تجلیل کرد.
کد خبر: ۶۶۶۳۴۴
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۱:۰۳ - 10May 2024

دیدار معاون رییس‌جمهور با «حمید گلچی» جانباز دوران دفاع مقدسبه گزارش دفاع‌پرس از قم، «سیدامیرحسین قاضی زاده هاشمی» معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران همزمان با دور دوم سفر استانی رییس جمهور به قم، با جانباز سرافراز دفاع مقدس «حمید گلچی» دیدار و از مقام صبر و استقامت انقلابی وی تجلیل کرد.

معاون رییس جمهور در این دیدار اظهار داشت: جانبازان و خانواده معزز آنها از لحظه مجروحیت تا امروز درد‌ها و رنج‌های بسیاری را تحمل کردند و با حفظ روحیه دوران دفاع مقدس مقامی والا نزد پروردگار دارند.

«گلچی» نیز با اشاره به فعالیت‌های خود در عرصه ورزشی رشته گلبال جانبازان و راه‌اندازی کانال مکتب شهید سلیمانی در فضای مجازی، افزود: علما ما را حجت می‌نامند، اما حفظ این جایگاه سخت است، ان شاءلله با توکل بر خدا بتوانیم این راه را ادامه دهیم.

حمید گلچی سال ۶۱ در عملیات بیت المقدس از ناحیه پا و سال ۶۲ در عملیات خیبر از ناحیه سر و چشم مجروح شد؛ وی از جانبازان روشندل استان قم است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار