معاون دفتر حفظ و نشر آثار رهبر معظم انقلاب اسلامی:

عملیات وعده صادق تجلی ایران قوی بود

فضائلی گفت: ایران قوی ابعاد مختلفی دارد که یک بعد مهم و اساسی آن قدرت نظامی است که در عملیات وعده صادق تجلی پیدا کرد.
کد خبر: ۶۶۷۶۱۰
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۴ - 16May 2024

واقعه وعده صادق قابل فراموش شدن نیستبه گزارش دفاع‌پرس از خراسان رضوی، «مهدی فضائلی» معاون دفتر حفظ و نشر آثار رهبر معظم انقلاب اسلامی، در نشست تخصصی نقش رسانه و روابط عمومی در جهاد تبیین که با حضور مسئولان روابط عمومی شهرستان‌های استان امروز در کارخانه علم‌و‌فناوری مشهد برگزار شد، اظهار داشت: واقعه وعده صادق آنقدر ماندگار و مهم است که قابل فراموش شدن نیست.

وی افزود: این عملیات چندتا شاخصه مهم داشت، یکی از آنها بازدارندگی این عملیات بود، ویژگی بعدی این عملیات این بود که برای افکار عمومی اقناع‌کننده بود. 

فضائلی در ادامه یادآور شد: ویژگی بعدی عملیات وعده صادق این بود که از گسترش دامنه جنگ جلوگیری کرد، یعنی باید به نحوی عملیات برنامه‌ریزی می‌شد که بهانه‌ای برای دشمن باقی نمی‌ماند، آن‌ها به دنبال ایجاد تله با ایجاد فرصت پاسخ ایران بودند.

معاون دفتر حفظ و نشر آثار رهبر معظم انقلاب اسلامی با اشاره به دستاوردهای عملیات وعده صادق اذعان داشت: دشمنان با اجرای عملیات وعده صادق متوجه شدند، با ملتی مواجه هستند، که توان پاسخگویی دارد، پیام این عملیات این بود که نظام ما امکان و اراده و قدرت پاسخگویی به هر تهدیدی را دارد. 

وی با تاکید بر اینکه عملیات وعده صادق مفهوم ایران قوی را ثابت کرد، اذعان داشت: ایران قوی ابعاد مختلفی دارد که یک بعد مهم و اساسی آن قدرت نظامی است، امروز مردم ما مستحق وضعیت اقتصادی مناسب هستند، در تقابل با سخت‌ترین تحریم‌ها دشمن به دنبال شکستن کمر ایران بود، مشکلات ما امروز بخش کوچکی به تحریم بر می‌گردد و عمده آن به کم کاری برخی از مدیران بوده است، که ان‌شاءالله با تلاش مضاعف و کار جهادی برطرف خواهد. مشکلات را باید شناخت به موقع تصمیم گیری کرد تا ان‌شاءالله شاهد پیشرفت کشور در حوزه‌های مختلف باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار