معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین:

عملیات وعده صادق سیلی بزرگ ملت ایران به استکبار جهانی بود

سردار «معروفی» گفت: عملیات وعده صادق یعنی اقتدار، عزت و سیلی بزرگ ملت ایران به استکبار جهانی و اگر ملت بزرگ ایران این عملیات را رقم می‌زنند، مدیون دفاع مقدس است.
کد خبر: ۶۶۸۲۷۸
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۸:۰۵ - 20May 2024
عملیات وعده صادق سیلی بزرگ ملت ایران به استکبار جهانی بودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از استان کهگیلویه و بویراحمد، سرتی‍پ دوم پاسدار «حسین معروفی» معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین در اجلاسیه شهدای عشایر و ایثارگر کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: شهدا شناسنامه واقعی مردم هستند و به همین دلیل قدرت ایران برای منطقه مشخص است چرا که شهدا اقتدار و گذشته پر افتخار برای ملت ایران هستند.
 
سردار معروفی با بیان اینکه زمانی که عشایر را معرفی می‌کنیم اخلاص و یک رنگی در ذهن همه ما نمایان می‌شود، افزود: عشایر را با فداکاری، سلحشوری، ایستادگی در برابر دشمن می‌شناسیم.
 
معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین گفت: عشایر باغیرتشان ایستادگی کردند و همه اقوام با وحدت و انسجام از دین و ناموس خود دفاع کردند و نقش بزرگی در تثبیت و استقرار آن به حکومت اهل بیتی (ع) داشتند.
 
وی تصریح کرد: شهید سلیمانی متعلق به همه مردم و از جنس عشایر بود و اخلاص، ولایت باوری را به واسطه عشایر بودن آموخته بود و بزرگ‌ترین ویژگی که حاج قاسم را حاج قاسم کرد اندیشه زیبای حاج قاسم بود چرا که اندیشه زیبا، عمل انسان را زیبا می‌کند. 
 
سردار معروفی عنوان کرد: ما در دوران دفاع مقدس در یک جنگ نابرابر در مقابل ۷۰ کشور با سلاح‌های مدرن و با محاصره اقتصادی و نظامی را تجربه کردیم، اما آن چیزی که جنگ را تبدیل به دفاع مقدس کرد هنر امام خمینی (ره) بود که جنگ را به فرهنگ عاشورا تبدیل کرد.
 
این مسئول به فرمایش مقام معظم رهبری در خصوص کربلای ۵ شب‌های قدر جمهوری اسلامی ایران بود، اشاره کرد و یادآور شد: جنگ ما در آن زمان جنگ تن با تن نبود و بلکه جنگ تن با تانک بود و همه اسلام در برابر همه کفر ایستادگی کردند.
 
وی به عملیات غرورآفرین وعده صادق اشاره و تاکید کرد: عملیات وعده صادق یعنی اقتدار، عزت و سیلی بزرگ ملت ایران به استکبار جهانی و اگر ملت بزرگ ایران این عملیات را رقم می‌زنند، مدیون دفاع مقدس است. 
 
معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین افزود: روزی محتاج سیم‌خاردار بودیم و امروز به لطف خداوند و با رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری در عملیات وعده صادق موشک‌ها از چند کشور عبور می‌کنند و هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی و استکبار جهانی را در هم شکست.
 
معروفی خاطرنشان کرد: مردم مخلص و شهید پرور استان کهگیلویه و بویراحمد در تمام دوره‌های تاریخ غیور و شیردل بودند و در دفاع مقدس با وجود جمعیت کم ۲ هزار شهید والامقام را تقدیم نظام کردند که این نشان از غیور مردی و سلحشوری و روحیه عشایری این استان دارد.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار