تولیت حرم مطهر شاهچراغ (ع):

خبر شهادت فرزند ملت عموم مردم مومن و انقلابی ایران را عزادار کرد

حجت‌الاسلام «کلانتری» گفت: در روز میلاد با سعادت هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت حضرت علی بن موسی الرضا (ع) خبر شهادت فرزند ملت، رئیس جمهور محترم جمهوری اسلامی، حضرت آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی و جمعی از خدمتگزاران مخلص و جهادگر میهن اسلامی، عموم مردم مومن و انقلابی ایران را عزادار کرد.
کد خبر: ۶۶۸۳۲۲
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۸ - 20May 2024
خبر شهادت فرزند ملت عموم مردم مومن و انقلابی ایران را عزادار کردبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از فارس، درپی شهادت رئیس محترم جمهور حضرت آیت الله سیدابراهیم رئیسی و هیأت همراه در سانحه سقوط هلی‌کوپتر، حجت الاسلام و المسلمین «ابراهیم کلانتری» تولیت آستان مقدس حضرت احمدبن موسی الکاظم شاهچراغ علیه السلام، پیام تسلیت صادر کرد. 
 
متن این پیام به شرح زیر است:
 
بسم الله الرّحمن الرّحیم
 
انالله و انا الیه راجعون
 
در روز میلاد با سعادت هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت حضرت علی بن موسی الرضا (علیه آلافُ التَّحِیَّهِ وَالثَّناء) خبر شهادت فرزند ملت، رئیس جمهور محترم جمهوری اسلامی، حضرت آیت الله سید ابراهیم رئیسی و جمعی از خدمتگزاران مخلص و جهادگر میهن اسلامی، عموم مردم مومن و انقلابی ایران را عزادار کرد.
 
این ضایعه دردناک را به پیشگاه حضرت ولی عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف)، رهبر فرزانه و حکیم، حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (دامت برکاته)، ملت بزرگ ایران اسلامی و همه شیفتگان انقلاب اسلامی در سراسر جهان تسلیت می‌گویم.
 
شهادت در راه خدا و خدمت به خلق خدا که آرزوی دیرینه مجاهدان راستین در همه تاریخ بوده است، فوز عظما و مدال پر افتخاری است که خداوند کریم به بندگان خالص اعطا می‌کند و اینگونه بر مجاهدت‌های خالصانه‌ی آنان مهر تایید می‌زند.
 
بی گمان شجره طیبه انقلاب اسلامی که همواره با مجاهدت‌ها و خون پاک اولیاء، شهدا و مجاهدین راستین آبیاری شده است به مسیر بالنده خود ادامه خواهد داد و قله‌های سربلندی و پیروزی را یکی پس از دیگری فتح خواهد کرد.
 
از پیشگاه خداوند متعال، علو درجات و حشر با نبی مکرم اسلام (صلی الله علیه وآله وسلم) و ائمه معصومین (علیهم السلام) را برای رییس جمهور شهید و همراهان و صبر جمیل و اجر جزیل را برای مردم غیور ایران و عموم بازماندگان مسألت دارم.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار