"علی کشوری" در دومین یادوارهٔ شهید کشوری عنوان کرد

"می‌مک" و "تنگه بینا" چیزی از شلمچه کم ندارد

فرزند سرلشکر شهید احمد کشوری گفت: به وجود چنین پدری افتخار می‌کنم و از خدا می‌خواهم یاریم کند تا بتوانم این امانت را به مقصد برسانم.
کد خبر: ۷۴۶۷
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۲ - ۱۷:۴۹ - 07December 2013

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، "علی کشوری" که در دومین یادوارهٔ شهید کشوری و ۱۸۶ شهید ایل ارکوازی و بولی اظهار داشت: استان ایلام، میمک و تنگه بینا، رشادتهای فرزندی از ایران را بخاطر دارد که هیچگاه از خاطرهها زدوده نخواهد شد و این منطقه برای من به عنوان عضوی کوچک از خانواده کشوری حس عجیبی از غم و شادی دارد و حس حضور در اینجا بازگو کردنی نیست.

فرزند شهید کشوری با درخواست از مسئولان استان ایلام ادامه داد: مسئولان متاسفانه عادت کردهاند که همواره بعد از نام ایلام واژه محرومیت را میآورند که که نه تنها مایه افتخار نیست بلکه زیبنده خودشان هم نیست و باید برای پیشرفت و رشد آن تلاش بیشتری کنند چون ایلام نه تنها پتانسیلهای پیشرفت را دارد بلکه مردم استان محقترین افراد برای خدمترسانی بیشتر هستند چون جانانه از این آب و خاک دفاع کردهاند.

فرزند شهید کشوری با بیان این نکته که منطقه میمک و تنگه بینا چیزی از شلمچه کم ندارد، گفت: این منطقه ظرفیت تبدیل شدن به یادمانی که هر ساله محل زیارت کاروان راهیان نور را داشته باشد داراست که تحقق این امر باید دغدغه مسئولان استان شود.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار