فرمانده سپاه نکا:

سبک زندگی شهدا باید الگوی عملی برای مسئولین باشد

سرهنگ «نجفی» گفت: شهدا از همه چیز خود گذشتند تا ما در امنیت باشیم و امروز سبک زندگی شهدا باید الگوی عملی برای مسئولین باشد.
کد خبر: ۵۱۴۵۲۸
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۲ - 05April 2022

سبک زندگی شهدا باید الگوی عملی برای مسئولین باشدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، سرهنگ «علی نجفی» فرمانده سپاه نکا عصر امروز در نشست با خبرنگاران در آستانه برگزاری شانزدهمین یادواره سردار شهید «محمدحسن طوسی» اظهار داشت: امروز جامعه اسلامی به سبک و سیره شهدا نیازمند است و برگزاری یادواره‌های شهدا یکی از راه‌های انتقال فرهنگ شهادت به نسل جوان و آینده است.

وی همچنین راهیان نور را یکی از ابزار‌های انتقال فرهنگ جهاد و شهادت به نسل امروز دانست و گفت: راه شهدا راه امام حسین (ع) است و نباید این راه را فراموش کرد.

سرهنگ نجفی با بیان اینکه رشادت‌ها و فداکاری‌های شهید طوسی در دفاع مقدس باعث شد فتوحات زیادی به دست آوریم، بیان داشت: بصیرت و روشن بینی و هوشیاری شهید طوسی ذکر زبان فرماندهان دفاع مقدس است.

فرمانده سپاه نکا تصریح کرد: شهدا از همه چیز خود گذشتند تا ما در امنیت باشیم و امروز سبک زندگی شهدا باید الگوی عملی برای مسئولین باشد.

سرهنگ نجفی از اعزام ۵ دستگاه اتوبوس به راهیان نور در ایام عید نوروز خبر داد و خاطرنشان کرد: ۵۰ درصد از شرکت کنندگان در این اردو، از مراکز ترک اعتیاد انتخاب و اعزام شدند که مورد استقبال قرار گرفت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار