در گفت‌وگو با دفاع‌پرس؛

جانشین فرمانده نزاجا: آمادگی کامل نیروهای مسلح برای مقابله با هرگونه ناامنی در مرز‌ها/ در حوزه رزم زمینی در لبه فناوری قرار داریم

امیر سرتیپ «نعمتی» گفت: مرز‌ها به وسیله فناوری‌های روز پایش می‌شوند و نیرو‌های مسلح با آمادگی کامل در مرز‌ها مستقر هستند تا در صورت نیاز سریعاً وارد عمل شوند.
کد خبر: ۶۰۰۴۶۲
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۴۰۲ - ۰۱:۵۰ - 11July 2023

مرز‌های کشورمان روزانه پایش و رصد می‌شود/ آمادگی کامل در مرز‌ها جهت مقابله با هر گونه ناامنی وجود داردامیر سرتیپ «نوذر نعمتی» جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، با اشاره به حضور مقتدرانه نیرو‌های مسلح در مرز‌های کشور، اظهار داشت: مرزبانان نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در مرز‌های شمال‌غرب، غرب، جنوب‌غرب، جنوب‌شرق و شمال‌شرق در کنار مرزبانان فراجا حضور فعالی دارند.

امیر سرتیپ نعمتی با بیان اینکه مشکلی در مرز‌های کشورمان وجود ندارد، افزود: با توجه به وضعیت موجود در برخی کشور‌های همسایه، نیاز است که نیروی زمینی ارتش در کنار مرزبانان فراجا حضور داشته باشند؛ همچنین در برخی از مرز‌ها نیز نیرو‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از مرز‌های کشورمان حراست می‌کنند.

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه حضور کامل نیروهای مسلح در مرز‌ها به علت ناامنی در کشور‌های همسایه است، گفت: مرز‌های کشورمان روزانه پایش و رصد می‌شوند و آمادگی کامل در مرز‌ها جهت مقابله با هرگونه ناامنی وجود دارد.

وی درباره استقرار تجهیزات و سامانه‌های جدید در مرز‌های کشورمان عنوان کرد: نیرو‌های مسلح کشورمان از تجهیزات دارای فناوری روز برخوردار هستند و در حوزه رزم زمینی در لبه فناوری قرار داریم.

امیر نعمتی با بیان اینکه برای رصد مرز‌های کشور از دوربین‌های حرارتی، پهپادها و سنسور‌های مراقبت مرز استفاده می‌کنیم، تاکید کرد: هر آنچه که نیاز است در اختیار نیرو‌های مسلح کشورمان در مرز‌ها قرار دارد و این تجهیزات کاملاً بومی است.

جانشین فرمانده نزاجا با اشاره به استقرار سیستم‌های به‌روز جنگ الکترونیک در مرز‌های کشور گفت: مرز‌ها به وسیله فناوری‌های روز پایش می‌شوند و نیرو‌های مسلح با آمادگی کامل در مرز‌ها مستقر هستند تا در صورت نیاز سریعاً وارد عمل شوند.

انتهای پیام/ 271

نظر شما
پربیننده ها