در سخنرانی پیش از خطبه‌های نمازجمعه مشهد؛

فرمانده هوانیروز ارتش: نجات ۲ هزار نفر از مرگ حتمی توسط هوانیروز/ در۳۰ استان کشور خدمات امدادی ارائه می‌دهیم

امیر سرتیپ قربانی با بیان اینکه هوانیروز ارتش در۳۰ استان کشور خدمات امدادی و اورژانس را از طریق ناوگان هوایی خود ارائه می‌دهد، گفت: راهبرد امروز هوانیروز ایستادگی در مقابل دشمن و پیروزی در برابر آن است.
کد خبر: ۶۰۴۹۹۶
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۶ - 21July 2023

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ خلبان «یوسف قربانی» فرمانده هوانیروز ارتش در سخنرانی پیش از خطبه‌های نمازجمعه در حرم مطهر رضوی اظهار داشت: قدرت موشکی و نظامی ایران امروز در بالاترین حد مطلوب است.

امیر قربانی افزود: اقتدار امروز جمهوری اسلامی در ابعاد مختلف و مرزهای زمینی، هوایی و دریایی مرهون هدایت‌های رهبر انقلاب در چند دهه اخیر است؛ لذا نگاهمان به فرمایش مقام معظم رهبری و عمل به تدابیر ایشان است.

فرمانده هوانیروز ارتش با اشاره به اینکه نیروهای مسلح ایران از اقتدار بسیار بالایی در منطقه و جهان برخوردارند، تصریح کرد: راهبرد امروز هوانیروز ایستادگی در مقابل دشمن و پیروزی در برابر آن است.

وی تاکید کرد: نیروی‌های مسلح علاوه بر اقدامات دفاعی و امنیتی که امنیت در تمامی مرزهای کشور را محقق کرده است در حوادث و بلایای طبیعی نیز خود را یار و همراه مردم می‌دانند.

سرتیپ قربانی با بیان اینکه ارتش با تمامی اخلاص در برابر هر دشمن یا حادثه‌ای در حفاظت از مردم ایستادگی می‌کند، خاطرنشان کرد: در زلزله اخیر کرمانشاه، هوانیروز طی یک روز صدها سورتی پرواز برای خدمت به مردم آسیب‌دیده انجام داد.

فرمانده هوانیروز ارتش گفت: هم‌اکنون در۳۰ استان کشور هوانیروز خدمات امدادی و اورژانس را از طریق ناوگان هوایی خود ارایئه می‌دهد که بر این اساس طی یکی دو سال گذشته ۲ هزار نفر از مرگ حتمی توسط هواپیماهای هوانیروز نجات پیدا کردند.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار