در گفت‌وگو با دفاع‌پرس مطرح شد؛

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس کردستان: حمله حماس به رژیم صهیونیستی از مصادیق عینی اقتدار جبهه مقاومت است

سرهنگ «کلوندی» گفت: حمله حماس و محور مقاومت به رژیم صهیونیستی یکی از مصداق‌های عینی تحقق اقتدار جبهه مقاومت است که در فرهنگ جهاد و شهادت خلاصه می‌شود.
کد خبر: ۶۲۵۰۵۳
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۳ - 25October 2023

حمله حماس به رژیم صهیونیستی از مصداق‌های عینی تحقق فرهنگ دفاع مقدس استسرهنگ «علی کلوندی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کردستان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در کردستان با اشاره به اتفاقات اخیر در غزه و فلسطین اظهار داشت: حمله حماس و محور مقاومت به رژیم صهیونیستی یکی از مصداق‌های عینی تحقق فرهنگ دفاع مقدس است که در فرهنگ جهاد و شهادت خلاصه می‌شود.

وی حماس را گروه چریکی کوچک و از دل مردم عنوان کرد و افزود: بی‌تردید عظمت دفاع مقدس باعث الگوبرداری حماس از این فرهنگ ناب شده است.

سرهنگ کلوندی تصریح کرد: اگر ارتش اسرائیل امروز بزرگ‌ترین ارتش خاورمیانه نباشد قطعا یکی از ارتش‌های بزرگ آن است که پیشرفته‌ترین سلاح‌ها و تجهیزات را در اختیار دارد.

وی ادامه داد: حماس با الگوبرداری از فرهنگ مقاومت و دفاع مقدس، به نقاط ضعف اطلاعاتی و نظامی اسرائیل حمله می‌کند.

مدیرکل حفظ آثار و نقش ارزش‌های دفاع مقدس کردستان خاطرنشان کرد: حماس دیوار بلند اسرائیل را فروریخت و امروزه رژیم اسرائیل در بدترین وضعیت خود قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه اسرائیل با این همه جنایات هولناک پیرو فرعون است، گفت: امروزه سران اروپا و آمریکا درمانده شده و از اسرائیل در مقابل حماس حمایت می‌کنند.

سرهنگ کلوندی تصریح کرد: بعد از اتفاقات اسرائیل مانند سابق نخواهد بود و انشالله به زودی شاید سرنگونی و نابودی آن خواهیم بود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کردستان با بیان اینکه حمله حماس و محور مقاومت به اسرائیل در ۷۰ سال اخیر بی‌نظیر بود، یادآور شد: امروز مردم جهان شاهد خلق درناک‌ترین صحنه‌ها و فجایع تاریخ به دست پلیدترین، پست‌ترین و بی‌رحم‌ترین انسان‌ها هستند و این درک عمق فجایع رژیم صهیونیستی توسط همگان، زمان نابودی و اضمحلال کامل اسرائیل خبیث را نزدیک‌تر خواهد کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار