مزار شهدای گمنام خاش به مناسبت هفته کار وکارگر غبارروبی شد

آئین عطر افشانی و غبارروبی مزار مطهر شهدای گمنام پارک تفتان شهر خاش با حضور فرماندار، امام جمعه، فرماندهان نظامی، مدیران دستگاههای اجرایی و کارگران مجموعه های صنعتی، تولیدی و خدماتی برگزار شد.
کد خبر: ۶۶۳۶۳۸
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۸:۳۳ - 27April 2024

مزار شهدای گمنام خاش به مناسبت هفته کار وکارگر غبارروبی شدبه گزارش دفاع‌پرس از زاهدان، آئین عطر افشانی و غبارروبی مزار مطهر شهدای گمنام پارک تفتان شهر خاش با حضور فرماندار،امام جمعه،فرماندهان نظامی ،مدیران دستگاههای اجرایی و کارگران مجموعه های صنعتی ، تولیدی و خدماتی برگزار شد.

«هوشنگ ریگی» رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی خاش با تاکید بر اینکه شهدا بر گردن ما حق فراوان دارند و تکریم و احترام مقام شهید در هر زمان و مکان بر همه ی ما واجب است بیان داشت : زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست و امروز وظیفه ما عمل به وظایف در برقراری عدالت و دفاع از آرمان‌های شهدا است.

ریگی خاطر نشان کرد: در این مراسم که به مناسبت گرامیداشت هفته کار و کارگر برگزار شد ، مدیران دستگاه های اجرایی ضمن عطر افشانی و غبارروبی مزار شهیدان گمنام پارک تفتان با اهدای گل و نثار فاتحه به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار