قائم‌ مقام دبیرکل حزب‌الله لبنان:

آتش‌بس در جنوب لبنان به مثابه کمک به صهیونیست‌ها در حمله به غزه است

شیخ نعیم قاسم گفت: تحقق آتش‌بس و توقف عملیات حزب‌الله علیه صهیونیست‌ها، تنها با توقف تجاوز این رژیم به غزه میسر خواهد بود.
کد خبر: ۶۶۳۸۰۲
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۴ - 27April 2024

آتش‌بس در جنوب لبنان به مثابه کمک به صهیونیست‌ها در حمله به غزه استبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از رسانه های لبنانی، «شیخ نعیم قاسم» در این باره اظهار داشت: کسی که آینده را نبیند و دشمن صهیونیستی را نشناسد، ثمره کمک‌های ما به غزه و دفاع از مرزهای لبنان را متوجه نخواهد شد.

قائم‌مقام دبیرکل حزب‌الله لبنان تصریح کرد: تحقق آتش‌بس و توقف عملیات حزب‌الله علیه صهیونیست‌ها، تنها با توقف تجاوز به غزه میسر خواهد بود.

شیخ نعیم قاسم افزود: توقف حملات ما و آتش‌بسی که شدت حملات و تمرکز روی غزه را بیشتر کند، خدمت به اسرائیل است.

قائم‌مقام دبیرکل حزب‌الله لبنان تصریح کرد: اینکه بخواهند ما را با جنگ تهدید کنند، درستی مقابله با اسرائیل را ثابت می‌کند.

با آغاز عملیات «طوفان الاقصی» توسط گروه‌های مقاومت فلسطین، حزب‌الله لبنان در راستای درگیر کردن بخش عمده‌ای از نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

در این باره رسانه‌های صهیونیستی نیز بارها اعتراف کرده‌اند که حزب‌الله در شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین همچنان دست برتر را دارد و ارتش اسرائیل در این منطقه به دام افتاده است.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها