«خاطرات سفیر» به دست کتابخوانان لبنانی رسید

کتاب «خاطرات سفیر» نوشته نیلوفر شادمهری که در انتشارات سوره مهر به چاپ رسیده بود به عربی ترجمه و در کشور لبنان منتشر شد.
کد خبر: ۶۶۴۴۷۰
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۷ - 01May 2024

«خاطرات سفیر» به دست کتابخوانان لبنانی رسیدبه گزارش گروه فرهنگ دفاع‌پرس، آژانس ادبی «تماس» به نمایندگی از انتشارات سوره مهر، امتیاز انتشار ترجمه عربی این کتاب را به انتشارات دارالمعارف الحکمیه واگذار کرده و حالا مخاطبان عرب‌زبان می‌توانند آن را مطالعه کنند.

کتاب «خاطرات سفیر» به روایت نیلوفر شادمهری با نگارشی روان، خواننده را به خوابگاهی در پاریس می‌برد و او را با رویدادها، تجربه‌ها و خاطراتش شریک می‌کند. این اثر بار‌ها توسط انتشارات سوره مهر تجدید چاپ شده و مورد استقبال مخاطبان ایرانی قرار گرفته است.

انتشارات دارالمعارف لبنان که سابقه خوبی در ترجمه و انتشار کتاب‌های فارسی از جمله آثار رضا امیرخانی و صادق کرمیار دارد این کتاب را برای اولین بار در سال گذشته در بیروت منتشر کرده و در اختیار مخاطبان جهان عرب گذاشته است.

مترجم کتاب امیمه علیق، از مترجمان با سابقه است که تا به حال چندین اثر را از فارسی به عربی برگردانده. آژانس ادبی تماس به عنوان معرفی کننده و واگذار کننده آثار فارسی به خارج از کشور تا به حال مدیریت واگذاری بیش از ۲۰۰ اثر را به ناشران خارجی داشته است که «خاطرات سفیر» یکی از این آثار است.

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها