دیدار نماینده وزیر دفاع با خانواده شهید قدبیگی؛

سردار طلایی‌نیک: مدیون شهدا هستیم

معاون توسعه مدیریت و برنامه‌ریزی راهبردی و امور مجلس وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح گفت: مدیون شهدا هستیم و امیدواریم ادامه‌دهنده راه شهدا باشیم.
کد خبر: ۵۹۹۹۷۳
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۲ - 28June 2023

سردار طلایی نیک: مدیون شهدا هستیم/ امیدواریم ادامه دهنده راه شهدا باشیمبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار سرتیپ پاسدار «رضا طلایی‌نیک» معاون توسعه مدیریت و برنامه‌ریزی راهبردی و امور مجلس وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح به‌عنوان نماینده وزیر دفاع به همراه استاندار استان مرکزی، نمایندگان مردم اراک در مجلس شورای اسلامی، مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران استان مرکزی، فرماندار اراک و رئیس بنیاد شهید اراک با حضور در منزل شهید اقتدار و صنعت دفاعی، «احسان قدبیگی» با خانواده این شهید معزز دیدار و از صبر و پایمردی ایشان، تجلیل کردند.

سردار طلایی‌نیک در این دیدار اظهار داشت: شهید احسان قدبیگی با وجود سن کم، تبدیل به یک الگو و اسوه شدند. ما خود را مدیون خون شهدا می‌دانیم و ان‌شاءالله که بتوانیم ادامه‌دهنده راه ایشان باشیم.

شهید والامقام احسان قدبیگی از شهدای اقتدار و صنعت دفاعی در استان مرکزی است که در راه اعتلای صنعت دفاعی کشور جان خود را فدا کرد. این شهید نخبه عصر روز چهارم خرداد ۱۴۰۱ طی سانحه‌ای در یکی از واحد‌های تحقیقاتی وزارت دفاع در منطقه پارچین به شهادت رسید. وی متولد سال ۱۳۷۱ بود و از نخبگان علمی کشور به حساب می‌آمد. شهید قدبیگی در رشته مهندسی مکانیک تحصیل کرده و دوران کارشناسی‌اش را در دانشگاه صنعتی شریف گذرانده بود.

انتهای پیام/ 271

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار