حقوق بشر آمریکایی/ در گفت‌وگو با دفاع‌پرس مطرح شد؛

معاون تربیت و آموزش ارتش: ضدیت غربی‌ها با عدالت و منطق/ ملت ایران بر مدار ارزش‌های دینی حرکت می‌کند

امیر سرتیپ «شیخ» گفت: غربی‌ها منافع خود را در ترازوی عدالت قرار نمی‌دهند و به شکل منطقی به آن نمی‌پردازند.
کد خبر: ۶۰۰۰۴۶
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۴۰۲ - ۰۱:۳۸ - 29June 2023

معاون تربیت و آموزش ارتش: ضدیت غربی‌ها با عدالت و منطق/ ملت ایران بر مدار ارزش‌های دینی حرکت می‌کندامیر سرتیپ «علیرضا شیخ» معاون تربیت و آموزش ارتش جمهوری اسلامی ایران در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، درباره نقش رسانه‌ها در افشای اقدامات ضد حقوق بشری آمریکایی‌ها اظهار داشت: از دیدگاه اسلام و در جایگاه حقوق بشری، ما تاریخی داریم که مبتنی بر آن کشور را اداره می‌کنیم و حکومت براساس آن پایه‌ریزی و ارزش‌ها حفظ شده است.

امیر شیخ ادامه داد: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مبتنی بر عقاید اسلامی حقوق ملت را تعریف کرده که بر مبنای ارزش‌های دینی و قرآنی است.

معاون تربیت و آموزش ارتش در ادامه با بیان اینکه تمام منظومه‌های فکری رهبر معظم انقلاب اسلامی مبتنی بر قرآن و احادیث است، افزود: مطالبی را که معظم‌له بیان می‌فرمایند، سرمنشأ آن را باید در قرآن و احادیث جستجو کرد.

وی سپس درباره سکوت مجامع بین‌المللی نسبت به نقض حقوق بشر از سوی آمریکایی‌ها گفت: زمانی که مصالح اخلاقی، سیاسی، اقتضائات زمانی و مکانی با یکدیگر تطبیق پیدا کند، برخی ملاحظه‌کاری‌ها صورت می‌گیرد تا حقیقت بر زبان نیاید.

امیر شیخ یادآور شد: غربی‌ها از یک مسأله کوچک مربوط به سایر کشور‌ها کوه بزرگی می‌سازند و در رسانه‌ها به آن می‌پردازند، اما زمانی که مسأله‌ای در راستای منافع خودشان نباشد، نسبت به آن سکوت خبری در پیش می‌گیرند.

معاون تربیت و آموزش ارتش یادآور شد: غربی‌ها منافع خود را در ترازوی عدالت قرار نمی‌دهند و به شکل منطقی به آن نمی‌پردازند؛ بلکه منافع آن‌ها اقتضا می‌کند که نسبت به برخی مسائل موضع‌گیری نداشته باشند.

انتهای پیام/ 271

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار