معاون پارلمانی رئیس‌جمهور در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

نمایشگاه قرآن می‌تواند با فضای مجازی میزبان جهانیان باشد

حسینی با تاکید براینکه نمایشگاه قرآن مرز و محدودیت ندارد، گفت: این نمایشگاه می‌تواند از طریق فضای مجازی میزبان بسیاری از مخاطبان از سراسر کشور و بلکه سراسر جهان باشد.
کد خبر: ۶۵۸۲۹۶
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۳:۲۹ - 24March 2024

نمایشگاه قرآن می‌تواند با فضای مجازی میزبان جهانیان باشد«سیدمحمد حسینی» وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی و معاون پارلمانی رئیس‌جمهور در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، با بیان اینکه ما در دولت دهم این ضرورت را دیدیم تا به قرآن توجه بیشتری بشود‌، اظهار داشت: از این رو معاونت قرآن و عترت در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ایجاد و تلاش شد تا کارهای هنری و فرهنگی بسیاری در این رابطه انجام شود. یکی از اقدامات این معاونت نیز برپایی همین نمایشگاه قرآن است.

وی به تشریح اهمیت پرداختن به موضوع قرآن پرداخت و افزود: اگر قرآن در زندگی مردم نقش‌آفرین باشد و فرهنگ قرآنی در جامعه ترویج یابد، بسیاری از مشکلات حل خواهد شد. قرآن بر کار، تلاش و خدمت به دیگران تاکید دارد. 

حسنی تاکید کرد: نمایشگاه قرآن مرز و محدودیت ندارد و می‌تواند از طریق فضای مجازی میزبان بسیاری از مخاطبان از سراسر کشور و بلکه سراسر جهان باشد.

به گزارش دفاع‌پرس، سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم از اول تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۳ در بخش‌های کتاب و نرم افزار، صنایع دستی، هنر، مشاوره، حوزه و دانشگاه، آموزش و پرورش، کودک و نوجوان، نوآوری و دانش بنیان، هوش مصنوعی، سفره افطاری مردمی، پویش حافظ شو و جشن های نیمه رمضان در مصلی تهران درحال برگزاری است.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار