مدیر هنری اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان خبر داد؛

انتشار فراخوان هشتمین جشنواره هنری «فانوس» در خوزستان

پاک گفت: هشتمین جشنواره ملی تولیدات هنری «فانوس» ویژه دفاع مقدس و مقاومت را با موضوعات پیوستی همچون «طوفان الاقصی» و «وعده صادق» را در سطح استان منتشر کردیم.
کد خبر: ۶۶۳۷۵۴
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۴ - 27April 2024

انتشار فراخوان هشتمین جشنواره ملی تولیدات هنری «فانوس» در خوزستان«مهدی پاک» مدیر هنری و امور سینمایی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار دفاع‌پرس در اهواز، از انتشار فراخوان هشتمین جشنواره ملی تولیدات هنری «فانوس» خبر داد.

وی در این خصوص اظهار داشت: هشتمین جشنواره ملی تولیدات هنری «فانوس» ویژه دفاع مقدس و مقاومت را با موضوعات پیوستی همچون «طوفان الاقصی» و «وعده صادق» را در سطح استان منتشر کردیم.

پاک گفت: هنرمندان عزیز می‌توانند در بخش هنرهای نمایشی (تئاتر صحنه‌ای، خیابانی و متن نمایشی) در بخش هنرهای تجسمی (عکس، نقاشی، طراحی پوستر و بیلبورد) در بخش فیلم (انیمیشن، داستانی کوتاه، مستند کوتاه و نماهنگ) دربخش رادیویی (نمایش رادیویی و پادکست) در بخش موسیقی و سرود (موسیقی بی کلام، باکلام و سرود دانش آموزی) و در بخش ویژه دانش آموزی (تئاتر صحنه‌ای، سرود، نقاشی، فیلم کوتاه ۱۸۰ ثانیه‌ای و عکس) رات به دبیرخانه ارسال کنند.

مدیر هنری و امور سینمایی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان یادآور شد: مهلت ارسال آثار تا 1403/03/15، اعلام نتایج 1403/03/31 و مرحله ملی نیز مهرماه 1403 می‌باشد.

پاک افزود: هنرمندان می‌توانند آثار خود را در پیام رسان‌های بومی و دانش‌آموزان در اپلیکیشن شاد به شماره 09185661659 ارسال یا به
نشانی دبیرخانه واقع در اهواز، میدان شهدا، خیابان 24 متری آزادگان، خیابان نظام وفا، جنب کلانتری 13 اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان خوزستان، مدیریت هنری و امور سینمایی تحویل دهند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار