همزمان با سالروز شهادت امام علی (ع)؛

اجتماع مدافعان حرم در میدان امام حسین (ع) تهران برگزار شد+ فیلم

بیست و دومین اجتماع مدافعان حرم همزمان با سالروز شهادت امام علی (ع) با حضور جمعی از مردم و مداحان در میدان امام حسین (ع) تهران برگزار شد.
کد خبر: ۶۵۹۱۱۸
تاریخ انتشار: ۱۳ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۵ - 01April 2024

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، بیست و دومین اجتماع مدافعان حرم همزمان بعد از ظهر جمعه با سالروز شهادت امام علی (ع) با حضور جمعی از مردم و مداحان و با سخنرانی حجت‌الاسلام علیرضا پناهیان در میدان امام حسین (ع) تهران برگزار شد.

اجتماع مدافعان حرم در میدان امام حسین (ع) تهران برگزار شد

در این مراسم پس از قرائت قرآن توسط جعفر فردی قاری بین‌المللی، حجت‌الاسلام پناهیان سخنرانی کرد. مهدی رسولی، حجت بحرالعلومی، علی پورکاوه و عبدالرضا هلالی نیز جز مداحان این مراسم بودند.

حجت الاسلام پناهیان در این مراسم اظهار کرد: من به این مردم سلحشور که نام آن‌ها در تاریخ ماندگار است، می‌گویم که تنها منجی شما علی بن ابی طالب است.

وی ادامه داد: مردم ایران در هر کجا که باید از مسلمانی دفاع کنند، حضور دارند، چون استاد آن‌ها امیرالمومنین (ع) به آن‌ها آموخته داده است که درباره مظلوم نباید ساکت بود.

وی خطاب به شرکت کنندگان در این اجتماع که شعار مرگ بر آمریکا سرداده بودند، گفت: شعار مرگ بر آمریکا را در روز قدس بگویید. رژیم صهیونیستی تا به امروز تا این حد خار و ذلیل نشده است. امروز دل‌های شما به دلیل این جنایت‌ها خون است، دعای دل‌های شکسته شما در جهان و کائنات و در لحظه‌های پیروزی مؤثر است. آفرین به شما ملت ایران که فلسطین را تنها نگذاشتید.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار