در دیدار شهردار تبریز و مدیر کل نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان شرقی تاکید شد؛

لزوم سرعت بخشیدن به آماده سازی پروژه‌های عمرانی و محتوایی مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس

در جلسه‌ای با حضور یعقوب هوشیار و دریادار دوم رضا عباسی اقدامات صورت گرفته طی دو سال اخیر موزه دفاع مقدس مورد بررسی قرار گرفت.
کد خبر: ۶۶۳۶۰۱
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۸:۳۳ - 27April 2024
نشست  شهردار تبریز و مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان شرقی پیرامون سرعت بخشیدن به آماده سازی پروژه های عمرانی و محتوایی مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس
به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از آذربایجان شرقی، در جلسه‌ای با حضور «یعقوب هوشیار» شهردار کلانشهر تبریز و هیات همراه با دریادار دوم «رضا عباسی» و مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس بررسی اقدامات صورت گرفته در طی دو سال اخیر موزه دفاع مقدس استان مورد بررسی قرار گرفت.
 
در این جلسه دریادار عباسی ضمن قدردانی از تلاش‌ها و حمایت‌های شهرداری کلانشهر تبریز در اجرای پروژه‌های محتوایی و عمرانی موزه دفاع مقدس استان خواستار توجه و سرعت بخشیدن به آماده سازی و تکمیل موزه جهت بازدید عموم مردم کرد.
 
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده در دو سال اخیر تصویب و تعیین تکلیف مالکیت اراضی پارک پیرامون موزه دفاع مقدس و در اختیار قراردادن آن به اداره کل حفظ آثار استان، دستور ایجاد شهربازی کودکان در قالب محتوای موزه، ارتقا زیر ساخت‌های فناوری دیجیتال، تخصیص ردیف بودجه جهت تولید محتوا از محل اعتبار متمرکز شهرداری توسط سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تبریز و انعقاد قرارداد با هنرمندان محتوایی موزه از شهردار تبریز درخواست کرد.

همچنین به دستور شهردار کلانشهر تبریز تابلو‌های نصب شده پیرامون موزه معاف از مالیات خواهد بود تا این هزینه صرف تامین و نگهداری موزه شود و شهرداری جهت برگزاری برنامه‌های فرهنگی خود از ظرفیت موزه دفاع مقدس بهره‌مند خواهد شد.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار