در دیدار با خانواده شهیدان هاشمیان؛

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش: امنیت کشور مرهون خون شهدا و ایثارگران است

حجت‌الاسلام «محمدحسنی» خانواده شهدا را ولی‌نعمتان حقیقی همه دانست و گفت: ما امروز امنیت کشور را مدیون خون شهدا و ایثار ایثارگران هستیم.
کد خبر: ۶۰۴۹۹۷
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۳ - 21July 2023

دیدار حجت الاسلام والمسلمین محمدحسنی با خانواده شهیدان هاشمیانبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام «عباس محمدحسنی» رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با حضور در منزل شهیدان سرلشکر «سیدمحمد هاشمیان» و «سیدمجید هاشمیان» در شهر سمنان با خانواده این شهیدان والامقام دیدار کرد.

حجت‌الاسلام محمدحسنی در این دیدار ضمن گفت‌وگو با خانواده شهیدان هاشمیان و تجلیل از روحیه ایثار و مقاومت خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان؛ خانواده شهدا را ولی‌نعمتان حقیقی همه دانست و افزود: بدون شک ما امروز امنیت کشور را مدیون خون شهدا و ایثار ایثارگران هستیم و باید قدرشناس آن‌ها باشیم.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با بیان اینکه شهدا بر گردن همه ما حق دارند، افزود: همه ما بر سر سفره شهدا نشسته‌ایم و عزت و اقتدار امروز خود را از اساس و ریشه، مدیون شهدا هستیم.

در ادامه، حجت الاسلام محمدحسنی با حضور در امامزاده علی اشرف سمنان و مزار شهیدان هاشمیان به مقام شامخ همه شهدا و این شهیدان والامقام ادای احترام کرد.

شهید سیدمحمد هاشمیان در سال ۱۳۶۲ در منطقه خوئین‌شهر در عملیات بیت‌المقدس بر اثر اصابت ترکش خمپاره دشمن بعثی به فیض شهادت نائل آمد؛ همچنین سیدمجید هاشمیان در سال ۱۳۶۲ در عملیات خیبر و در جزیره مجنون بر اثر اصابت پاتک خمپاره دشمن به شهادت نائل آمد. پیکر مطهر این دو شهید والامقام در سمنان - امامزاده اشرف مدفون شده است.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار